Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kieffertje schreef:Ik denk dat het voor kittens prettig is als ze zo weinig mogelijk heftige ervaringen meemaken op (zeer) jonge leeftijd. Dus dat het idd beter is om de kittens nog even bij elkaar te houden, liefst langer dan 7 weken. Het maakt dan natuurlijk wel uit of er in het nieuwe huis andere (jonge) katten aanwezig zijn (zonder soortgenootjes lijkt 7 weken me wel heel erg vroeg).
Kady1 schreef:Ik zou ze nog even lekker bij elkaar houden hoor ookal is er geen moeder kat meer, ze leren toch van elkaar en met elkaar en alles is vertrouwd. Dus ik vind dat niet gek.
Ga hier eens even met mijn vriend overleggen want wij willen al een tijdje een kat dus wie weet is hij het er mee eens.
Maar ik gok zo dat je nu van half bokt PB gaat krijgen voor deze leuke kitten dus ik zou me geen zorgen maken, die vind wel een nieuw baasje hoor!
Maar wilde toch even checken of ik nou zo raar was ofzo.. Ik weet natuurlijk dat raskittens later naar een nieuwe baas gaan, maar blijkbaar vinden veel mensen dat voor een htk kitten niet nodig.. Maar ik wil natuurlijk het beste voor mij babies
De eerste die weg gaat is Bink, die gaat met mijn moeder mee zodra ze terug komt van vakantie maar dat duurt nog 3 weken, en Bink kent haar al goed en ze is van plan hem steeds mee te nemen als ze hier heen komt zodat hij hier weer met zusje en de rest kan spelen. Dus dat komt zeker goed!

Ach en in het ergste geval hebben wij straks 4 katten... Mijn oudste zoon is compleet verliefd op Stoer vanaf het begin dus wie weet.. Denk alleen dat m'n man dan gaat verhuizen haha
Kady1 schreef:Ik heb het net tegen hem verteld en hij wil er even over nadenken. Maar staat niet negatief er tegenover.
. Zal straks delen op facebook. Heb je de moeder van Poema niet meer?