Het probleem met de kraai is gelukkig opgelost! Onze buren zijn van de week thuis gekomen, en de kraai is opgehaald door mensen met ervaring met 'kraaiachtigen'. Ze hadden blijkbaar al heel erg veel telefoontjes ontvangen over het dier, het hele dorp had er toch behoorlijk last van. De directe buurvrouw kwam dan natuurlijk weer als laatste, haha. Hij viel fietsers lastig, met het mooie weer mensen natuurlijk veel deuren open, hij is bij wat mensen op de koffie geweest begreep ik.. Mensen hebben er blijkbaar met luchtbuksen achteraan gezeten, omdat ze hem allemaal vervelend vonden.
Voor de mensen in dit topic die de angst van onze kids voor zo'n 'vogeltje' niet begrepen, deze vogel heeft bij een klein meisje in het dorp best schade aangebracht. Hij schijnt haar in het gezicht behoorlijk gepikt te hebben en daarmee aardig verwond.
Voor onze buren denk ik een les, zo was het van te voren niet ingeschat. Heb best wat pb's gekregen van mensen die het lieftallige diertje wel wilden hebben en het leuk leek, een tamme kraai. Vergis je niet, hij kan dus veel overlast veroorzaken, het is denk ik dan niet voor niets verboden om zo'n diertje te hebben.