Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

YelaBrenda11 schreef:bedankt. Ja,je kunt er inderdaad wel op rekenen dat ze er een trauma bij heeft.
We zullen nooit weten hoe het zit..en waar ze die ene nacht heeft geslapen.
Natuurlijk neem ik de tips ter harte,we zijn net in ieder geval al bij de dierenwinkel geweest om een nieuwe halsband te halen (deze was af toen we haar vonden,weet niet hoe dat kan)
Ze heeft al heeeel veel lekkers en knuffels gehad,het voelt als mijn heilige taak om haar de gelukkigste hond ter wereld te maken! Ik heb oneindig veel liefde voor haar.

Ashkerlon schreef:Mag ik je een kleine tip geven in verband met die adres koker?
Niet je adres op schrijven, enkel naam van de hond en je gsm-nummer.
Ik weet niet of het spookverhalen zijn, maar hier doen verhalen de ronde dat er mensen zijn die bijvoorbeeld aan zee of in het park loslopende honden lokken. Indien er een adres op de halsband staat, houden ze de hond bij, wetende dat de eigenaar zijn hond gaat zoeken.
En wanneer jij je hond aan het zoeken bent, rijden ze naar je huis en halen de boel leeg, wetende dat je toch niet meteen thuis komt, want je zit nog op verplaatsing je hond te zoeken.
Als ze je gsm-nummer hebben, weten ze voldoende om je te bereiken.
Ashkerlon schreef:Als ze het lef hebben om huizen te beroven tijdens een begrafenis (rouw-adres op het kaartje => niemand thuis => vrij spel) waarom dan niet hetzelfde "spelletje" spelen met het adres op een hondenhalsbandje?
Ik zou het risico niet nemen, of er nu waarheid achter zit of niet.
Heeft ze nog iets overgehouden aan haar avontuur?