Wat een mooie pups zeg! Gefeliciteerd hoop dat mams en pups snel vrolijk rond hupelen
KimD
Geplaatst: 20-07-13 19:03
Ocherm, mam ziet er ook echt afgeleefd uit zeg! Maar gelukkig hebben nog zoveel pups het gered en is de teef ook in orde. Van harte gefeliciteerd, en vanaf nu lekker veel foto's plaatsen!
Ach, moeders is uitgeput... Die stuitligging is ook heel zwaar bij een bevalling. Apart dat ze er toch 4 had die stuit waren. Gelukkig nu alles er uit en kan moeders (en jij) rusten. Ik ben heel benieuwd hoe ze er allemaal uit gaan zien.
Dank jullie wel. Ze is net lekker in bad geweest. Want oh wat zag ze er uit. Nu ruikt ze weer fris en fruitig.
Ja is zeker apart en heeft ze niet eerder gehad op 1 pup na maar dierenarts meende kon wel eens zijn bij actieve pups en dat zijn ze. Ze blaffen en grommen nu al als ze wat niet past haha
Och wat ziet er moe uit, logisch na zoveel uur bevallen! Fijn dat ze een bad heeft gekregen
Wat zijn de pups leuk zeg!! Kan niet wachten om opgroeifoto's te zien, en ze over een paar weekjes zelf te mogen ontmoeten!
Amy77
Geplaatst: 21-07-13 10:13
Ochjemig wat een heftige bevalling!Gelukkig dat je zo adequaat kon reageren..maar wel erg pittig dat je haar nog naar de kliniek moest sjouwen he, poeh..8 stuks..das een hoop!
Nu jullie beide goed bijkomen en genieten van 7 (ongetwijfeld) hele knappe kinders
Cavaletto
Geplaatst: 21-07-13 10:20
Van harte gefeliciteerd met de 7 pups. Moeder zal wel gauw opknappen en dan wordt genieten om ze te zien opgroeien. Ik ben benieuwd naar de foto's van de opgroeifase. DH-pups zijn zooooooo schattig. Die oortjes straks; half staan, half hangen.....aaaaaah
Wooow! Jammer van de zware bevalling maar toch leuk dat het actieve pups zijn. Vind jouw honden stuk voor stuk prachtig dus dat zullen de pups ook wel worden. Moest ik een 2e DH er bij willen heb ik wel interesse voor eentje van jou
Helaas vandaag een wat minder goed bericht maar wat we al wel hadden verwacht. 1 van de pups is vanmorgen overleden. Hij was als 2e geboren en dronk goed maar in de kliniek was hij al wat opvallend en konden we niks meer doen als afwachten. Vermoeden was dat zijn spijsverteringskanaal niet goed ontwikkeld zou zijn dat wil wel eens voorkomen. Toch nog wat geprobeerd maar vanochtend is hij overleden. Maar is beter zo. Shira heeft er ook vrede mee gelukkig al probeerde ze ook steeds hem aan het drinken te krijgen.
Met Shira en de rest gaat het uitstekend. Ben trots op haar.
Och wat een triest nieuws..toch ergens 'mooi' dat de natuur dit zelf zo snel al regelt he..gelukkig pakt mams het goed op. Jij welteristen na die slopende nachten