Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
briitje schreef:Leffroi schreef:Hoe is hij nu dan? Is hij weer terug gevallen na die infuus? Want meestal zitten daar ook vitaminen enzo in, waardoor ze even een opleving krijgen. Onze kat heeft toen een keizersnee gehad. Is hier uiteindelijk ook aan overleden, maar heeft voor die tijd ook een infuus gehad (vocht+vitaminen). Even een opleving, maar dat hielp verder niets.
Als je écht geen geld hebt op dat moment, kunnen ze vaak wel een rekening voor je maken en als het echt moet, kun je een regeling treffen waarin je in termijnen mag betalen. Wij hebben ooit ook een hoge rekening gehad die mijn moeder toen niet in 1 keer kon betalen (ja, kon wel maar dat hadden we een maand ook geen eten). We hebben toen een regeling kunnen treffen met onze DA. Heel sneu, maar om voor zo'n jong beestje niets meer doen omdat het geld er niet is vind ik iets te jong
Ik heb hem vanmorgen een uurtje meegemaakt, daarna na me moeder gebracht. Hij was flink gehumeurd, maar een stuk levendiger dan gister morgen. Uitlaten ging redelijk. Liep vlot mee. Ik heb NOOIT gezegd dat ik hem zou laten in slapen omdat er geen geld is he.. Heb gezegd dat ik het inderdaad best eng vind wat de totale rekening word (wat chocobroodje dus zegt). En dat ik alles er aan zou doen om hem weer de oude te krijgen.
Fijn dat er wel een rekening getroffen kan worden. Nou de rekening van me eigen DA is al rond de 400 euro.. dus als het een ritje utrecht word![]()
Onze vorige hond overleed helaas op 3 jarige leeftijd, dat is al veeeeulste vroeg!! Deze mag pas als er en een 1 voor is geplakt
.

briitje schreef:Jullie raden fysio allemaal af, maar tot nu toe heeft het geholpen, aangezien die een scheve rug wervel had. Dus hopen dat dit het was!!
.. 

moeilijk, smekende ogen....)
Dus niet zoveel meer met hem doen als voorheen.
Niet voor hem iig. Terwijl die normaal altijd heel actief was en buiten niet moe te krijgen was.. Dus ik dacht dat ik er goed aan deed.
(je hebt mensen die doen geen reet met de hond en ik ben het andere uiterste)
.