Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat lief!! Nu weet ik het zeker :p Later neem ik ook een kitten
Maartenn schreef:Je verdient er eigenlijk niet echt aan hoor. Voordat je gaat fokken moet je dus zelf een poes hebben (ook die prijs) en een kater (of een dekkater, kost ook weer een paar honderd euro). Dan moet je je kat(ten) nog laten testen op erfelijke ziektes, dat kost ook veel geld en dat moet elk jaar opnieuw. Als de kittens er eenmaal zijn moet je ze ontwormen, in laten enten en een stamboom aanvragen, wat ook allemaal geld kost. Ook ben je natuurlijk geld kwijt aan voer en kattenbakkorrel.
Het is net als bij een veulen: als je hem verkoopt lijkt het veel, maar als je de kosten gaat berekenen valt het vies tegen..
Sellyxx schreef:Maartenn schreef:Je verdient er eigenlijk niet echt aan hoor. Voordat je gaat fokken moet je dus zelf een poes hebben (ook die prijs) en een kater (of een dekkater, kost ook weer een paar honderd euro). Dan moet je je kat(ten) nog laten testen op erfelijke ziektes, dat kost ook veel geld en dat moet elk jaar opnieuw. Als de kittens er eenmaal zijn moet je ze ontwormen, in laten enten en een stamboom aanvragen, wat ook allemaal geld kost. Ook ben je natuurlijk geld kwijt aan voer en kattenbakkorrel.
Het is net als bij een veulen: als je hem verkoopt lijkt het veel, maar als je de kosten gaat berekenen valt het vies tegen..
Oké, dankjewel voor de uitleg!
Maar in principe maak je die kosten ook bij een normalere kitten? Of is het juist het stamboek wat veel geld kost
cissy en cosmo zijn echt plaatsjes!! 

Al zijn het natuurlijk allemaal schatjes. Net zoals Jolanda was ik ook weg van doerak, die heeft een prachtige kleur.