Fijn dat het er 'maar' 2 of 3 zijn, dan kun je ze ook makkelijker een goed huisje geven straks . Vind het overigens wel weer een argument tegen echo laten maken: als de dierenarts zelfs al geen uitslag kan geven over 2 of 3 kittens, dan wordt 6 of 7 wel erg lastig gok ik... Dan snap ik dus wel dat het asiel dat hier niet standaard doet.
echo´s en rontgen foto´s zeggen niet alles, de golden retriever van mijn vriendin is maandag bevallen van 7 pups, op de foto zei de DA dat er 5 te zien waren omdat ze kopjes tellen, nou ik zag er toch duidelijk 7 als ik de ruggengraatjes telde, en inderdaad 7 stuks, helaas 5 overgebleven.
misschien wel ja, maar denk niet dat het dan gelijk alla minuut komt hoor. Mijn merrie verliest 14 dagen voor de bevalling ook een slijmprop dus misschien is dat bij katten ook zo?
Ik zou het niet weten, heb inderdaad op internet wel gelezen over slijmproppen maar kan me niet zo goed voorstellen hoe dat eruit ziet. Dit was echt alleen maar een beetje slijm.
Weet iemand hoeveel dagen een kat voortijd of overtijd kan zijn? Kan dit nergens echt duidelijk vinden.
Gaat goed! Ze is heeel erg moe en slaapt veel op elke plek die maar mogelijk is haha. Ze eet lekker veel en je voelt de kittens ook al echt in der buik trappen.
bello2005
Geplaatst: 20-06-13 18:58
een beetje dom om niet extra op te letten, of steriliseer haar dan gewoon
Spannend hoor, en dan net met dat warme weer, kan me voorstellen dat ze dan lekker veel slaapt. Ja mooi is dat he als je ze zo voelt, kan je der buikje ook zien bewegen?
je merk het snel genoeg, ze zoekt dan een plekje, en wat onrustig en sommige mauwen heel zachtjes. sommige moeten niks van je hebben terwijl weer anderen je helemaal op zoeken
meestal bevallen ze op 65 dagen Het is gewoon lekker bezig allemaal haha Spannend hoor
ThinkAgain
Geplaatst: 22-06-13 19:00
Wellicht staat er nog wat handigs in mijn topic, mijn kat is 4 weken terug bevallen. Zij verloor bijna 3 dagen voordat ze echt begon de slijmprop onder een boel gejank. Ze maakte mij wakker toen ze ging bevallen en ik heb er dus bij kunnen zijn