Animal Event 2013.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Animal Event 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:41

Wie zegt dat die frisbees uit gedeeld worden voor honden en niet voor kinderen?

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:45

stef schreef:
Wie zegt dat die frisbees uit gedeeld worden voor honden en niet voor kinderen?

Omdat er duidelijk tegen ons gezegt werd: Leuk voor de hond? ;)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:08

applelover ik snap eigenlijk je probleem niet zo... als je de frisbee niet wilt/het gevaarlijk vind dan neem je hem toch gewoon niet aan.. gewoon nee bedankt zeggen en doorlopen..

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:13

essiesilly schreef:
applelover ik snap eigenlijk je probleem niet zo... als je de frisbee niet wilt/het gevaarlijk vind dan neem je hem toch gewoon niet aan.. gewoon nee bedankt zeggen en doorlopen..

Ik denk aan het belang van andere honden, en wat er met die honden kan gebeuren als ze zo'n frisbee krijgen

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:23

tsja dat is ieder zijn eigen risico, ga je ook alle mensen aanspreken waarvan de hond met een stok loopt? (zo zijn er nog veel meer dingen op te noemen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:24

Zo... Ik ben ook weer terug van een dagje Animal Event.
Lisa was gezellig mee gegaan. Toch leuker om samen te zijn dan alleen.

Weer flink langs allerlei stands gelopen, praatjes gemaakt.
Folders meegenomen, dingen uitgeprobeerd.

En natuurlijk weer een workshop gegeven.
Grote verandering omdat we vandaag met een heerlijk zonnetje en strak blauwe lucht op workshop piste 2 mochten. Met een hele mooie achtergrond; het water!
Verbetering ten opzichte van gisteren, waarbij we in een ring zaten met een lelijk hek op de achtergrond :P

Ook trouwens complimenten voor de fijne, uitgebreide lunch mogelijkheden die er voor de standhouders/deelnemers zijn. Echt tof. Vers fruit, een snackje, heerlijk koppie soep, bakje yoghurt en een broodje knak. Jammie!

Morgen weer.
Ik heb er al weer zin in!

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:29

Femke schreef:
Ook trouwens complimenten voor de fijne, uitgebreide lunch mogelijkheden die er voor de standhouders/deelnemers zijn. Echt tof. Vers fruit, een snackje, heerlijk koppie soep, bakje yoghurt en een broodje knak. Jammie!

Dat is dan wel heel wisselend geregeld. Toen wij gisteren om 13.30 uur aan de lunch toe waren werd er doodleuk meegedeeld dat er geen lunch meer beschikbaar was -:(- Ik vond het organisatorisch echt prut! (voor deelnemers dan)

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:31

Femke schreef:
Zo... Ik ben ook weer terug van een dagje Animal Event.
Lisa was gezellig mee gegaan. Toch leuker om samen te zijn dan alleen.

Weer flink langs allerlei stands gelopen, praatjes gemaakt.
Folders meegenomen, dingen uitgeprobeerd.

En natuurlijk weer een workshop gegeven.
Grote verandering omdat we vandaag met een heerlijk zonnetje en strak blauwe lucht op workshop piste 2 mochten. Met een hele mooie achtergrond; het water!
Verbetering ten opzichte van gisteren, waarbij we in een ring zaten met een lelijk hek op de achtergrond :P

Morgen weer.
Ik heb er al weer zin in!

Dat hek was wel verschrikkelijk irritant ja, moet het nu op elke foto gaan wegshoppen :P
Ik had met water op de achtergrond nog deze foto gemaakt, met de frisbee workshop :)
had geen zin om die zwarte hond weg te werken :=
Afbeelding

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:38

sparretje schreef:
Zijn hier mensen ook bewust komen kijken bij de Flyball wedstrijden gisteren? Of is dat toch minder leuk als bezoeker?
Vraag Het me af als coach van een wedstrijdteam wat gisteren meeliep ;)
Wij hadden namelijk het idee dat het voor het publiek niet zo boeiend was om te kijken?

Nadeel als je als deelnemer komt; ik heb echt werkelijk helemaal niks van AE meegekregen verder.......

Was dat vooraan in een van de pistes? Ik heb daar zeker een tijd bij zitten kijken. :j
Moest zelfs even een paar keer slikken. :o Prachtig om te zien hoe enthousiast de baasjes en hun honden waren, wat voor geweldig team ze kunnen vormen.

Het was zeker boeiend om te zien!

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:48

Vandaag ook naar AE geweest, wat een weer! Echt geluk mee gehad.
Een geslaagde dag, dat zeker. :)

Nog een gezellig praatje aangegaan met Daniëlle, wat foto's gemaakt en genoten van alle mensen, honden en andere dieren.

Llevado de mensenknuffelaar;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er was een geweldige carrousel (?) van een behoorlijk aantal Friezen met ruiters in Spaanse kleding.
Afbeelding

Afbeelding

Helaas (Het enige, grote nadeel) waren de afstanden dermate groot, dat je nooit op tijd kwam voor shows of demonstratie's, of je moest al erg vroeg beginnen met lopen. Op die manier ben je meer bezig om van hot naar her te lopen, dan om echt de dingen te bekijken.

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:03

TinekeHorses schreef:
sparretje schreef:
Zijn hier mensen ook bewust komen kijken bij de Flyball wedstrijden gisteren? Of is dat toch minder leuk als bezoeker?
Vraag Het me af als coach van een wedstrijdteam wat gisteren meeliep ;)
Wij hadden namelijk het idee dat het voor het publiek niet zo boeiend was om te kijken?

Nadeel als je als deelnemer komt; ik heb echt werkelijk helemaal niks van AE meegekregen verder.......

Was dat vooraan in een van de pistes? Ik heb daar zeker een tijd bij zitten kijken. :j
Moest zelfs even een paar keer slikken. :o Prachtig om te zien hoe enthousiast de baasjes en hun honden waren, wat voor geweldig team ze kunnen vormen.

Het was zeker boeiend om te zien!

Volgens mij was het de eerste piste na de hoofdingang, de wedstrijdpiste. (Nadeel als je 'achter de schermen' binnenkomt, dan heb je geen idee welke route de bezoekers afleggen :P )
Leuk om te horen dat je het leuk vond! En inderdaad, het team aspect ervan vind ik ook een van de leukste dingen.
Hier liepen we: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3380_n.jpg

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:20

Flyball had ik wel even willen kijken (weet niet of het er morgen is)
Maar zoals het er nu naar uit ziet gaat t m niet worden...

We balen ontzettend :(

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:45

stef schreef:
Flyball had ik wel even willen kijken (weet niet of het er morgen is)
Maar zoals het er nu naar uit ziet gaat t m niet worden...

We balen ontzettend :(

Helaas Stef, de wedstrijden waren alleen op vrijdag. Zaterdag en zondag alleen een workshop van een half uurtje.
Snap dat jullie balen, gaat het wel weer wat beter met je man, minder pijnlijk hoop ik? Sterkte!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:55

Nah, niet echt eigenlijk.. We zijn ermee bekend hoor, gebeurt zo af en toe, maar blijft altijd een paar weken goed pijnlijk.... En het is rechts, en aangezien hij moet rijden...
Daarnaast, als het druk is en mensen stoten er per ongeluk tegenaan... Niet handig

Kim1987kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:57

Joepie ik vond t kei leuk! En heb de trucendoos gewonnen, want ik en hondlief hadden de leukste truc van Nederland. Ben erg blij met die doos :)

M'n hond is nu bek en bek af, dus morgen ga ik n dagje niet helaas.

Voor de rest: veel plezier morgen!!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:58

Nieuwsgierig wat de truc was ;)

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:00

Ik heb vandaag ook meegedaan met de workshop van Femke!
Paar foto's van het resultaat!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kim1987kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:01

M'n pantoffels uittrekken, op n deken gaan liggen, deken vastpakken en dan gaan rollen zodat ze helemaal in het dekentje ligt, en wanneer ik er dan een kussentje bij leg, legt ze de kop daar weer op. Op you tube is t filmpje te vinden als je zoekt op " welterusten Isa "

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:05

Zo, ik ben weer thuis :)
Ik vond het zelf een beetje tegenvallen, had er grote verwachtingen van.
Wel vond ik de presentatie van Amable echt super! (Hier kwam ik ook voor :) ) Ook alle hondenpresentaties, en de presentaties in de penny piste waren erg leuk.
Wat mij tegenviel was het event zelf, dat je om de 100 meter iemand van de Welkoop/boerenbond tegenkwam die je de folders aan wilde bieden etc. Ook vond ik het aanbod van kraampjes erg weinig, het was vooral gericht op honden en veel van hetzelfde helaas..
Dus ik heb zeker genoten van alle presentaties, maar ik weet niet of ik volgend jaar nog een keer ga :)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:15

Ik ben benieuwd naar morgen.
Heb er onwijs veel zin in :D

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:29

@cowboyinneke: Mooie foto's zijn eruit gekomen! :j

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:50

@leverage;

Ik heb best veel pups gezien hoor!!!

marjank1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:27

Hey hallo!
Morgen ga ik ook met mijn hond, heb er erg veel zin in als ik de verhalen allemaal lees.
Ik heb alleen een vraagje: Hoe gaat dat als je mee zou willen doen aan zo`n workshop? moet je je dan daar opgeven of had je dat dan al moeten doen? Ik zou namelijk ook best graag de workshop van Femke willen doen :) Het is de eerste keer dit jaar voor mij dus ik weet nog niet hoe en wat ;)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:31

Kom morgen allemaal bij de zeug met biggen kijken!. ze zijn zoo lief en schattig. Ook honden mogen even het hok in kijken en dat vinden de meeste erg leuk!. Dus laat je niet weerhouden door je hond om even door de boerderij piste heen te lopen.

Ik ben eigenlijk niet verder geweest als boerderij piste, toiletten en de lunchplek. misschien is er morgen tijd om een rondje te lopen, maar ik weet het niet. Iemand anders van de Has heeft zich afgemeld. dus we zijn al met een man minder. ach, het is ook geweldig leuk om voor het varken te zorgen.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:32

marjank1987 schreef:
Hey hallo!
Morgen ga ik ook met mijn hond, heb er erg veel zin in als ik de verhalen allemaal lees.
Ik heb alleen een vraagje: Hoe gaat dat als je mee zou willen doen aan zo`n workshop? moet je je dan daar opgeven of had je dat dan al moeten doen? Ik zou namelijk ook best graag de workshop van Femke willen doen :) Het is de eerste keer dit jaar voor mij dus ik weet nog niet hoe en wat ;)

Vooraf inschrijven, dus waarschijnlijk kan je dan niet meer meedoen, want het zit volgens mij erg volgeboekt :P
Wat je wel kan doen is naast de workshop piste staan en nog steeds tips ontvangen :j