Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
essiesilly schreef:applelover ik snap eigenlijk je probleem niet zo... als je de frisbee niet wilt/het gevaarlijk vind dan neem je hem toch gewoon niet aan.. gewoon nee bedankt zeggen en doorlopen..

Femke schreef:Ook trouwens complimenten voor de fijne, uitgebreide lunch mogelijkheden die er voor de standhouders/deelnemers zijn. Echt tof. Vers fruit, een snackje, heerlijk koppie soep, bakje yoghurt en een broodje knak. Jammie!
Ik vond het organisatorisch echt prut! (voor deelnemers dan) Femke schreef:Zo... Ik ben ook weer terug van een dagje Animal Event.
Lisa was gezellig mee gegaan. Toch leuker om samen te zijn dan alleen.
Weer flink langs allerlei stands gelopen, praatjes gemaakt.
Folders meegenomen, dingen uitgeprobeerd.
En natuurlijk weer een workshop gegeven.
Grote verandering omdat we vandaag met een heerlijk zonnetje en strak blauwe lucht op workshop piste 2 mochten. Met een hele mooie achtergrond; het water!
Verbetering ten opzichte van gisteren, waarbij we in een ring zaten met een lelijk hek op de achtergrond
Ook trouwens complimenten voor de fijne, uitgebreide lunch mogelijkheden die er voor de standhouders/deelnemers zijn. Echt tof. Vers fruit, een snackje, heerlijk koppie soep, bakje yoghurt en een broodje knak. Jammie!
Morgen weer.
Ik heb er al weer zin in!

sparretje schreef:Zijn hier mensen ook bewust komen kijken bij de Flyball wedstrijden gisteren? Of is dat toch minder leuk als bezoeker?
Vraag Het me af als coach van een wedstrijdteam wat gisteren meeliep![]()
Wij hadden namelijk het idee dat het voor het publiek niet zo boeiend was om te kijken?
Nadeel als je als deelnemer komt; ik heb echt werkelijk helemaal niks van AE meegekregen verder.......

Prachtig om te zien hoe enthousiast de baasjes en hun honden waren, wat voor geweldig team ze kunnen vormen.

TinekeHorses schreef:sparretje schreef:Zijn hier mensen ook bewust komen kijken bij de Flyball wedstrijden gisteren? Of is dat toch minder leuk als bezoeker?
Vraag Het me af als coach van een wedstrijdteam wat gisteren meeliep![]()
Wij hadden namelijk het idee dat het voor het publiek niet zo boeiend was om te kijken?
Nadeel als je als deelnemer komt; ik heb echt werkelijk helemaal niks van AE meegekregen verder.......
Was dat vooraan in een van de pistes? Ik heb daar zeker een tijd bij zitten kijken.
Moest zelfs even een paar keer slikken.Prachtig om te zien hoe enthousiast de baasjes en hun honden waren, wat voor geweldig team ze kunnen vormen.
Het was zeker boeiend om te zien!
)
stef schreef:Flyball had ik wel even willen kijken (weet niet of het er morgen is)
Maar zoals het er nu naar uit ziet gaat t m niet worden...
We balen ontzettend

) Ook alle hondenpresentaties, en de presentaties in de penny piste waren erg leuk.

Het is de eerste keer dit jaar voor mij dus ik weet nog niet hoe en wat
marjank1987 schreef:Hey hallo!
Morgen ga ik ook met mijn hond, heb er erg veel zin in als ik de verhalen allemaal lees.
Ik heb alleen een vraagje: Hoe gaat dat als je mee zou willen doen aan zo`n workshop? moet je je dan daar opgeven of had je dat dan al moeten doen? Ik zou namelijk ook best graag de workshop van Femke willen doenHet is de eerste keer dit jaar voor mij dus ik weet nog niet hoe en wat