Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
emilieke schreef:Welkom aan de nieuwe mensen in dit topic.
Applelover wat knap van jou (en je hond ook natuurlijk). Ik hoop dat je die eerste plaats kunt behouden, dat zou super zijn.
Shaya_ ik ben wel een beetje jaloers op jouw knappe toestellen hoor, ze zijn echt mooi gemaakt.
Wij hebben thuis een stuk of 10 sprongen, een band om doorheen te springen en een zak om doorheen te lopen (deze komt van intenet nl. zooplus).
rakkertjuuhh schreef:
Wat voor een is t?
Applelover schreef:emilieke schreef:Welkom aan de nieuwe mensen in dit topic.
Applelover wat knap van jou (en je hond ook natuurlijk). Ik hoop dat je die eerste plaats kunt behouden, dat zou super zijn.
Shaya_ ik ben wel een beetje jaloers op jouw knappe toestellen hoor, ze zijn echt mooi gemaakt.
Wij hebben thuis een stuk of 10 sprongen, een band om doorheen te springen en een zak om doorheen te lopen (deze komt van intenet nl. zooplus).
Dankjewel voor je leuuuke reactie
rakkertjuuhh schreef:
Wat een leukertje!!Wat voor een is t?

! Van me buurvrouw mag ik weer trainen met haar dingen

Kani_ejj 

Supervet!!
Alleen bewegende
Ik heb wel een gewone foto van hem, mag dat ook? Dan zal ik zsm een springfoto maken! 
Stom mobiel grrr Machie schreef:Ik trainmet alle 3 agility. Met Csiva nog jonge honden omdat ze nog geen jaar is. Ze doet dus geen raakvlakken en ze springt niet. Wel tunneltjes en raakvlak aanleren.
Luca
[ Afbeelding ]
Dumas
[ Afbeelding ]