heb ik helaas ook moeten ondervinden toen de kat (weer) herstellende was van (een andere) operatie. Broertje zette raam open en kat racete eruit. Was een dure grap... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb ik helaas ook moeten ondervinden toen de kat (weer) herstellende was van (een andere) operatie. Broertje zette raam open en kat racete eruit. Was een dure grap...
) om daarna weer naar buiten te gaan. Verder woon ik in een echte kattenbuurt en merk ook dat hier katten in andermans tuin gewoon geaccepteerd is, heerlijk
Ode schreef:Wij hebben het hier goed opgelost... Mijn buurvrouw sopt iedere dag haar tuin omdat onze kat daar piest, en ik word trouw wakker geblaft door haar keffertjes. Niemand zeurt
FlyAway schreef:Toxoplasmose kun je ook krijgen door onvoldoende verhit of rauw vlees van besmette varkens, schapen of geiten te eten. Of ongewassen groenten die bemest zijn met mest van besmette dieren.
Angeliquee18 schreef:Had ik m'n raam maar dicht moeten houden
lifaya schreef:Ayasha schreef:waarom? Honden sluiten we toch ook op?
Honden hebben een will-to-please en luisteren naar mensen (over het algemeen). Er zit zo'n groot verschil tussen honden en katten als appels en peren
Wij hadden ook iemand in de buurt die een Collie had die zichzelf uitliet. Die zag je dan in zijn eentje een rondje maken en schijten (op het gras) en niemand die het opruimt hoor
Hier achter is een grasveld waar mensen altijd met hun honden spelen maar nooit de schijt opruimen. Hoe vaak ik al niet in hondenschijt heb gestaan. Maar is dat een reden om ze te vergiftigen? Nee, vind ik niet
lifaya schreef:een dier bewust omver rijden of vergiftigen vind ik toch echt van een heel andere gradatie als een kat bewust naar buiten laten gaan om ongedierte te vangen en weet ik veel watWij hadden ook iemand in de buurt die een Collie had die zichzelf uitliet. Die zag je dan in zijn eentje een rondje maken en schijten (op het gras) en niemand die het opruimt hoor
Hier achter is een grasveld waar mensen altijd met hun honden spelen maar nooit de schijt opruimen. Hoe vaak ik al niet in hondenschijt heb gestaan. Maar is dat een reden om ze te vergiftigen? Nee, vind ik niet