Ja dan zou ik er zeker wat van zeggen

Dat is namelijk de vergelijking die je maakt he...

Maar laten we daar maar verder niet op in gaan, aangezien dat al een keer is genoemd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xSlvna schreef:Is het niet zo met chihuahua's dat deze op jongere leeftijd best gezonde pups kunnen krijgen in tegenstelling tot grotere honden...?
YamaSaki schreef:Nou als een 11 jarig meisje inderdaad zwanger zou worden door een "foutje"...
Maar laten we daar maar verder niet op in gaan, aangezien dat al een keer is genoemd.

YamaSaki schreef:...middeleeuwen...man toen werden mensen ook een stuk minder oud
Dus weer een vergelijking die niet echt klopt...
Citaat:En bij een volwassen hond een "ongelukje", tja ook niet echt handig, maar zoals je zegt, blijkbaar niet altijd te voorkomen. Maar dat is dan nog anders dan een pup die zwanger zou kunnen zijn.
Pup van 9 maanden klein hondje, staat gelijk aan een meisje van 11 jaar.
In de tegenwoordige tijd he, niet 500 jaar geleden
En zwangerschap afbreken, nee dat heb je verkeerd begrepen.
TS laat het zelf wel weten, als ze dat wil.
Dat ga ik niet, noch iemand anders uit haar naam zonder toestemming doen.
sallandval schreef:pfft wat een moraalridders hier zeg! Dat zouden mensen eens op een zwangerschapsforum moeten doen als er iemand zwanger is door een foutje![]()
Sterkte met je hondje TS!
sallandval schreef:YamaSaki schreef:Nou als een 11 jarig meisje inderdaad zwanger zou worden door een "foutje"...
Wat heb je er aan door daar wat van te zeggen?
Bij mensen komt het ook vaak genoeg voor hoor; in de middeleeuwen was het als ik me niet vergis min of meer normaal. Het mag niet omdat het veel risico's met zich meebrengt. Maar ik begreep uit het topic dat TS (haar ouders) de zwangerschap af laten breken?
Dat is toch al het meest verantwoorde wat je nu kunt doen? De tijd terugdraaien kan immers niet.
Overigens hebben wij het ook een keer gehad, nouja bij een volwassen teefje dan, dat wel. 24u per dag uit elkaar gehouden (of reu in de bench of teef in de bench) toch zwanger... volgens de DA zou het niet de eerste keer zijn dat een reu zich niet tegen laat houden door een bench (vraag me niet hoe dat fysiek mogelijk is).
en we leven al even niet meer in de middeleeuwen is het niet?