Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChocoBesnier schreef:Fiffill schreef:Ik vind het eigenlijk heel banketstaaf dat je er überhaupt over denkt om ze te houdenje "hebt" die beesten net, er zijn honderden andere katten op de wereld en klaarblijkelijk geeft de jongen om zijn katten.
We hadden er niet aan gedacht. Ze stelde het zelf voor.
Ik heb net gebeld naar het meisje.
Ze had inderdaad niet met haar partner overlegt en hadden op dat moment super veel problemen.
Dus heeft ze overhaast beslist. Dus ons maar in hun miserie op die manier meegesleurd.
Mijn vriend werkt van thuis vandaag en dat wisten ze. Hadden gisteren gezegt dat we beschikbaar zijn vanaf 17u30.
Ze staan wel nu voor de deur!!! Dus teruggebeld en nogmaals gezegt dat ze om 17u30 maar terug moeten komen. En dan gaan de katten mee... Volledig tegen onze wil in, tegen mijn principes in.
Volgens de politie konden we niets doen als we geen schriftelijke overeenkomt met handtekening hebben dat ze de dieren overdraagt. Wel kunnen we naar het vredegerecht voor zulke zaken. Maar dat ben ik niet van plan.
Even nog ter zijde het is niet omdat je graag je dieren ziet dat je ze goed kan verzorgen.
Stel ik krijg financiele problemen zal ik mijn paard er niet minder graag om zien, maar toch een keuze worden gemaakt.
Air schreef:Als jou vriend als eigenaar op de papieren staat, klopt het inderdaad niet dat jij je dieren zonder enige vorm van schaamte weer op komt halen.
Die mensen moeten dan opdraaien voor jou relatieproblemen.
BobbieLover schreef:TS,
Ben blij dat de 'katten'nu terug gaan naar de huidige eigenaar!
ChocoBesnier schreef:BobbieLover schreef:TS,
Ben blij dat je er gelukkig mee bent, maar voor mij voelt dit allesbehalve goed hoor.
2 Tijdelijke oplossingen inruilen tegen een vaste oplossing. De 1 gaat naar de ouders van de vriend die al 6 katten hebben en er eigenlijk geen meer bij willen... En de andere op een appartement waar ze geen huisdieren mogen houden, bij een meid die eigenlijk de kat niet wil. (Noemde haar zelf een feeks van een kat, en de kat wordt enkel aangesproken met slet)
Nu het is maar hoe je het bekijkt...
moyra schreef:Niet het hele topic doorgelezen maar wel de reacties van ts.
Ik vind het raar dat heel bokt roept dat de katten terug moeten.
Als ik vandaag mijn paard achterlaat bij de stalhouder met paspoort erbij omdat ik de stalling niet meer kan betalen maar volgende week de lotto win kan ik mijn paard toch ook niet meer terug halen.
Het is dan het paard van mijn stalhouder.
Jammer dat je afscheid moet nemen van de katten TS.
Fiffill schreef:moyra schreef:Niet het hele topic doorgelezen maar wel de reacties van ts.
Als ik vandaag mijn paard achterlaat bij de stalhouder met paspoort erbij omdat ik de stalling niet meer kan betalen maar volgende week de lotto win kan ik mijn paard toch ook niet meer terug halen.
Ja, maar als jouw partner jullie paard weggeeft zonder dat jij het weet (even als voorbeeld)..... dan wordt het waarschijnlijk toch al anders
Fiffill schreef:moyra schreef:Niet het hele topic doorgelezen maar wel de reacties van ts.
Ja, maar als jouw partner jullie paard weggeeft zonder dat jij het weet (even als voorbeeld)..... dan wordt het waarschijnlijk toch al anders
Inney schreef:Nee maar dat is in mijn ogen hetzelfde. Je stelt je wel in op het leven met de 2 katten. Ik kan me helemaal voorstellen hoe dit voor haar moet voelen.
En ik denk dat ik ze ook terug had gegeven, maar dit is absoluut geen goede gang van zaken. Vind het belachelijk.
ChocoBesnier schreef:BobbieLover schreef:TS,
Ben blij dat je er gelukkig mee bent, maar voor mij voelt dit allesbehalve goed hoor.
2 Tijdelijke oplossingen inruilen tegen een vaste oplossing. De 1 gaat naar de ouders van de vriend die al 6 katten hebben en er eigenlijk geen meer bij willen... En de andere op een appartement waar ze geen huisdieren mogen houden, bij een meid die eigenlijk de kat niet wil. (Noemde haar zelf een feeks van een kat, en de kat wordt enkel aangesproken met slet)
Nu het is maar hoe je het bekijkt...