Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) verschoon ik het overtrek wel om de dag.
: [BB] Bokkers met Katten.
Gezellig! Jindai schreef:Frederieke_, als je allergisch bent is het idd niet zo'n strak plan.Ben je ook allergisch voor paarden(haren/stof) of dat niet?
we kunnen nog amper omdraaien en soms hoor je de poes wellens grommelen omdat je hemvan zn plakje verjaagd maar normaal gesproken worden wij heel blij wakker met 4 poesjes en een kindje dat in de kamer komt en roept.. Iedereen wakkeeer ? ( 2 jaar ) ik hoef nooit meer anders
doezel2 schreef:hahah zo klein met zoooooooooon grote bedplek en wij maa rop klein. hier (nog) geen last van. als mijn brined beweegt is ze weg
nine1987 schreef:doezel2 schreef:hahah zo klein met zoooooooooon grote bedplek en wij maa rop klein. hier (nog) geen last van. als mijn brined beweegt is ze weg
Geloof me.. Dat is nu nog.. Geniet ervan, want als ze doorhebben dat ze gewoon kunnen blijven liggen al;s jij beweegt en dat de wereld dat echt NIET vergaat, dan word je weggekeken uit je eigen bed..

Amable schreef:Ik merk juist dat mijn bed alleen interessant is als ik er ook in lig. Dat ik dan nauwelijks ruimte over heb is een detail voor ze, maar als ik het bed verlaat komt alles direct weer achter me aan. Ook altijd heel leuk als je overdag even naar boven gaat om iets te halen, hup een blije kat achter je aan "gaan we slapen? prrrrr" Eh, nee, we gaan alleen een workout op de trap doen