Achossie die lieve schattige snoetjes Knakkie mag wat mij betreft elk moment in mijn nek kruipen en kusjes geven hoor!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 07-03-13 22:28
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-13 16:06
haha nou sassol, gister had ik m aan mn neus hangen hahahaha.. had m voor m n gezicht en liep wat tegen m aan te praten PLOP zuigt zich zo aan m n neus vast haha
jesus wat groeien ze hard.. miss rood is al 1460 gram! heeft alle reuen ingehaald oogjes zijn spleetjes en ze lopen steeds beter
Hoe lief ik het ook zou vinden dat ie zich aan m'n neus vast zou zuigen, herinner ik me van m'n zus d'r nestje dat puppies ongelofelijk uit hun mond stinken. Die van jou ook?
en heeeeel schattig.. ik ging de kranten verschonen en had ze allemaal even in de wasmand gedaan, was roze er uit geklommen, loopt naar de kranten en gaat daar plassen!! waarna ze vervolgens voor me gaat zitten en op m n schoot probeerd te klimmen terwijl ik nog alles aan het vast tapen was toen ik haar op schoot nam ging ze heerlijk in m n armen slapen.. oh wat een heerlijk hondje!!
Agut wat een scheeeeetjes, en miss Roze ga je met moeite afscheid van nemen, als je dat al gaat doen
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-13 17:26
O wat gaat het hard! alweer 3 weken vandaag! ze zijn echt heel leuk! de puppy ren staat op en daar zijn ze ook eigenlijk heel de tijd in te vinden, ze slapen op het kussen van jolie en spelen er heerlijk gister zijn de eerste puppy mensen gekomen, heerlijk om te zien hoe ze daar meteen naartoe trekken en hoe chip en jolie op hen reageren, daar haal ik veel van mijn informatie uit
het vlees is al binnen, dat krijgen ze vanaf volgend weekend een beetje
speciaal voor jou, als je weer opgedweilt ben.. haha ze zijn vandaag voor het eerst heel even buiten geweest heel leuk vonden ze het! ik had ze op het kleedje gezet maar meteen liepen ze naar het gras om te snuffelen en spelen langs razende auto s , vrachtwagens, fietsers, fladderende zwanen niks wat ze vreemd vonden nu nog in een kleine ren maar vanaf volgende week is heel de tuin afgezet