Jellebie schreef:Tja, er zullen best mensen zijn die vinden dat deze kat beter af was bij de dierenambulance of waar dan ook, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat deze lieve dame beter af is op de boerderij bij haar andere katten maatjes, daarom heb ik het op deze manier gedaan. Ze zijn met haar naar de dierenarts geweest en er was inderdaad iets mis met haar gebit, daar kwam ook de stank vandaan in combinatie met haar slechtverzorgde vacht. Wat er precies aan de hand was en wat er precies gedaan is weet ik niet maar ze is iniedergeval behandeld , en ze moeten nog een keer terug. Verder is ze ook zwanger, maar dat was allemaal gewoon goed.
Van het gebit dacht en zei ik al
dat kan echt een uur in de wind stinken *blegh*Waarschijnlijk heeft ze of een spuit met prednison gehad, maar ik denk doordat ze drachtig is eerder dat ze het eerst met een spuit antibiotica hebben geprobeerd om te kijken of het overgaat... gaat het met ab niet over en bv met prednison wel en de ontstekingen in haar mond komen binnen aanzienlijke tijd terug, kan dat duiden op een auto-imuunziekte... maar ik zal niet op de zaken vooruit lopen

Fijn dat poes nu onder behandeling staat !
. Ze zullen het inderdaad wel geweten hebben maar het zal ze inderdaad geen flikker schelen. Balen, nog meer katten op de buurt.
. Correct taalgebruik is gewoon belangrijk.
. Namen maar meer mensen daar een voorbeeld aan. Top!
.