En honden dan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 09:17

Ik vind niet dat je de mens kan vergelijken met soorteigen gezelschap. Dat is in mijn ogen "vervanging".

Machie

Re: En honden dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 10:59

Ik ben heel gek met mijn honden en andersom ook. Alleen kan ik nooit dat speelmaatje zijn die ze voor elkaar soms zijn. Ik ben namelijk geen hond. Mijn honden zijn niet superspeels met elkaar maar communiceren wel veel samen. Die communicatie kan ik nooit vervangen.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:07

Mee eens Machie.

Wij hebben in huis twee herders die anderhalf jaar verschillen. De honden zijn zo gek van elkaar. Heel mooi om te zien.

Onze vorige hond hebben wij met tussen pauzes alleen gehad. Toen zei kwam hadden we nog een grote Bener Senner hond waar Skruff veel steun aan vond. Basco hebben we in laten slapen en toen is Skruff een aantal jaren alleen geweest. Daarna kregen we een ex politie hond die wij na vier jaar hebben in laten slapen en na vier jaar kwam Hero erbij. Skruf is er inmiddels niet meer. Maar denk en weet bijna zeker dat zei niet de behoefte had aan een andere hond in huis. Hero keek ze niet naar om en ze zat toch het liefst bij mijn moeder of bij mij. Als Hero weg was zocht ze hem ook niet oid. Moet er misschien ook bij vertellen dat Skruff zwaar mishandeld was toen wij haar kregen en alleen ons gezin echt vertrouwden en met uitlaten alleen vlak achter je benen liep en in elkaar kroop bij alleen het zien van een andere hond.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:10

kimmie261 schreef:
oww,ik had wel een asiel kunnen beginnen aan aangeboden honden..

vind het niet erg hoor,snap best dat mensen vragen of ik interesse heb,of iemand ervoor weet...maar echt soms 3 of 4 per maand,zelfs de dierenarts belde laatst op of ik een rottweiler wilde/kon opvangen...

kan wel een rottweiler opvang beginnen hier :D

Hier net zo... en als ik het zo na ga, de meeste dieren die we hier ooit hebben gehad, of nog hebben, waren "afdankertjes".

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 22:23

Ik ben vanavond samen met vriendlief en hond bij een JR reutje wezen kijken, echt super leuk! Morgen gaan we heen voor een tweede kennismaking en mocht het dan nog steeds leuk gaan, dan gaat hij met ons mee.. :D