Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Kun je niet ism de rijksdienst voor wegverkeer alle oude, groene mercedessen in nederland opsporen? Zoveel zullen er niet zijn en dan kun je onopvallend posten bij het huis van de bezitters, te beginnen met de mensen die het dichst bij wonen.
covergirl schreef:bigone schreef:Kun je niet ism de rijksdienst voor wegverkeer alle oude, groene mercedessen in nederland opsporen? Zoveel zullen er niet zijn en dan kun je onopvallend posten bij het huis van de bezitters, te beginnen met de mensen die het dichst bij wonen.
Die gaan daar echt niet aan meewerken. Ik heb zelf de Mercedes niet gezien, maar stel dat er 25 van die Mercedessen rondrijden....
Hoe lang ga ik dan posten?
Lijkt mij toch een beetje onbegonnen werk...
Mayflower_ schreef:Ik ben nu ook flyers voor je aan het uitprinten, die zal ik in Heerenveen/omgeving Heerenveen ophangen. Misschien dat iemand het pupje op die advertentie in Heerenveen herkent.
Hou je ook de sites van asiels etc. in de gaten?
bigone schreef:Stel dat er drie bij je in de buurt zitten, een hond moet uitgelaten worden dus camera mee en posten, met een pup moet je toch wel een paar keer per dag uit, dus tijd? Bij drie adressen dus ong. drie halve dagen in je auto zitten. Of heel brutaal aanbellen en zeggen dat je van de gemeente controleert op hondenbelasting. Ben je in vijf min. per adres klaar.
Kun je niet ism de rijksdienst voor wegverkeer alle oude, groene mercedessen in nederland opsporen? Zoveel zullen er niet zijn en dan kun je onopvallend posten bij het huis van de bezitters, te beginnen met de mensen die het dichst bij wonen.
akishino schreef:Ik lees je topic nu pas. Wat een rotsituatie.
In de supermarkt in ons dorp (brabant) hing ook een flyer van twee labradorpuppen die (hoogstwaarschijnlijk) gestolen zijn. Ik bedacht me toen nog hoe machteloos je jezelf als baasje/eigenaar moet voelen. En nu lees ik het hier ook weer.
Misschien kun je een advertentie op het hondenforum plaatsen?
Ik wens je veel succes met je zoektocht en zal even kijken of ik het op mijn fb geplaatst/gedeeld krijg.
Sterkte en succes.
watje123 schreef:hey
Om even erop terug te komen van dierenarts in het grensgebied te benaderen.
Wij krijgen van school uit, faculteit diergeneeskunde Merelbeke (bij gent in belgie), iedere maand of iedere 2 weken een nieuwsbrief voor dierenartsen vanuit het favv-afsca.be
Als je even via google zoekt op dierenarts favv kom je waarschijnlijk vanzelf op hun site. Misschien willen ze de oproep wel in de volgende nieuwletter meeplaatsen, dan worden veel dierenartsen bereikt lijkt me.
succes nog met de zoektocht
covergirl schreef:.
Ik was zelf op het moment van de diefstal niet thuis, mijn kids wel die Amy "net" nog gezien hadden. Amy liep gewoon los op het erf met haar moeder en mijn andere hond. Onze oudste ging om 8 uur weg en toen zag hij Amy nog in het achterhuis( waar de deur open stond).
Zelf was ik om 8.15 thuis en toen kwamen alleen de oudere honden mij begroeten en was Amy spoorloos.
Als je dan gaat zoeken en roepen reageren je buren vanzelfsprekend ook en die hebben dus rond die tijd de groene auto op pad gezien.
Hebben daar niet echt aandacht aan geschonken omdat er dagelijks veel klanten bij mij op pad komen. Maar ik ken m'n klanten en weet wat voor auto daar bij hoort en dat was niet een groene ouder model Mercedes. Dus trek je al snel een conclusie...
Amy was mijn eigen pup en liep dus gewoon los op ons erf met haar moeder. De politie denkt aan een gelegenheidsdief, zooooo'n lief hondje...zooo makkelijk mee te nemen.....en ach, die mensen wonen zo mooi, hebben toch geld zat....zoiets.
Andere pups lopen nooit los over het erf.