Melanie5 schreef:Het is dat je zover weg zit, anders had je hem zo mogen brengen.
Heb er nog 4/5 in de aanbieding Araucana's
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amaris schreef:tja.. houten doos, kartonnen doos, plastic doos. Zal die haan vast niet veel boeien.
Het is donker dus die ziet toch niet waar ie zit
.
. Amaris schreef:ja en kippen hebben een goed leven in een nachthok op een stok, en ik heb een goed leven onder mijn klamboe op een pocketveringmatras.
Verschil moet er zijn... of moet ik mijn toekomstig kippetjes maar in bed nemen? Daar zullen zij (en ik) blij van worden.... hahahahahaha!!
Laptopmuis schreef:Een haan vind het echt niet erg om in een doos of een kist te slapen als hij daarna wil lekker van zijn vrijheid kan genieten bij zijn dametjes.
Genoeg hanen die in mini kooien gehouden worden en vetgemest worden om daarna geslacht te worden.
Dus geloof me.. er zijn genoeg mensen die 's nachts hun haan in een doos in de garage zetten om hem toch een goed leventje te geven.
Of ie het nou goed vind of niet, hij word toch wel in die doos gepropt. Miracle_ schreef:Amaris schreef:ja en kippen hebben een goed leven in een nachthok op een stok, en ik heb een goed leven onder mijn klamboe op een pocketveringmatras.
Verschil moet er zijn... of moet ik mijn toekomstig kippetjes maar in bed nemen? Daar zullen zij (en ik) blij van worden.... hahahahahaha!!
Ja verschil moet er inderdaad zijn ja, maar dat wil nog niet zeggen dat we dieren niet goed hoeven te behandelen, of wel?