Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nine1987 schreef:@ Melis, weer bedankt voor alle info.. Ja dr RSIH is besteld
Komt binnen 2 weken binnen..
Even wat anders.. Hier iemand bekend binnen de GGZ?
Ik wil echt weten welke stappen ik kan ondernemen tegen mijn buurvrouw..
Zij is psychotisch, maar begint nu echt mijn hele leven te terroriseren..
Zodra ik achterom buiten kom begint ze te schelden, als ik vraag waarom zegt ze poeslief: ik zei alleen maar goedendag..
Zodra ik mijn katten buiten laat, haalt zij ze binnen en krijg ik ze niet terug.. (ja als ik dreig met politie)
Ze komt me op mijn werk opzoeken en uitschelden
Ze komt snachts op mijn deuren kloppen..
Gooit water tegen onze ramen..
Kortom: ik ben HE-LE-MAAL klaar met het mens..!!
Helaas kan zij in onze achtertuin komen en mogen wij geen poort tussen onze tuinen plaatsen.. (iets met erfgoedrecht, wij moeten haar pad gebruiken om op de weg uit te komen.. Dus met fiets en container MOETEN we wel door haar tuin)
Aangifte ligt al bij politiebureau..
Zij kunnen niks doen ivm geestelijk probleem..
Huurbaas net op hoge poten opgebeld, die komt gelukkig deze week kijken wat we ertegen kunnen doen.. (heeft gelukkig wel begrip voor situatie)
Net GGZ gebeld, maar moest morgen even terugbellen, ze hebben een programma "vangnet" of iets dergelijks en dan gaat er iemand daar langs om met haar te praten of alles goed is enzo.. Maar die man kon mij net niet verder helpen..
Dus morgen ff GGZ terugbellen om te kijken wat hier nou precies tegen te doen valt..
Want politie zegt: ze is wel gek, maar niet gek genoeg om op te sluiten, dus we kunnen niks doen..
Ben net dus na zoveelste scheldpartij van haar kant, naar haar achterdeur gevlogen en heb mijn stem eens goed verheft (verheft, verhefd? hmm, dilemma, zometeen ff googlen) Het was niet erg charmant, maar was even de woede van 2 jaar irritatie die eruit kwam..
Ik sta nu nog na te trillen van woede.. En t ergste is.. T mens weet t en geniet ervan.. en ze provoceert lekker verder..
Echt.. Ik werk 40 per week en ben blij als ik thuis ben.. Zij heeft nog nooit een uur in dr leven gewerkt en dus kan ze fijn verzinnen wat ze die avond weer gaat zeggen om me te stangen..
Normaal laat ik t mijn ene oor in gaan en het andere oor uit.. Maar t lukt me gewoon niet meer.. T mens zit diep onder mijn huid..
Dusssss... Help?? Anyone??

).