Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pieteritus1 schreef:Leuk!! Hoe krijg jij die hen eraf? Die van mij vermoord me als ik met een hand in de buurt kom!
Vanochtend aanvaring met moederkloek gehad. Had nét nieuw voer in het bakje gedaan, krabt ze hem gelijk om! Dus ik duw d'r weg onder het mom van 'stomme kip', valt ze me echt aan!!!
Killandattack-kip.... Die gaat PiriPiri heten als ze de pan in gaat -> heethoofd....
Pieteritus1 schreef:Gaat ze er zelf vanaf dan? Die van mij is de eerste 24 uur echt niet meer van haar kuiks afgeweest.
De mama die er nu zit te broeden (in de bak ernaast) die is ook al zo agressief.
Daar zal ik van de week wel even een plaatje van maken.
En ik bedenk me nu: mijn zus heeft mijn schouwlampje meegenomen en ik wil vrijdag gaan schouwen.... Moet ik dus weer een nieuwe kopen.
Pieteritus1 schreef:Leuk!! Hoe krijg jij die hen eraf? Die van mij vermoord me als ik met een hand in de buurt kom!
Vanochtend aanvaring met moederkloek gehad. Had nét nieuw voer in het bakje gedaan, krabt ze hem gelijk om! Dus ik duw d'r weg onder het mom van 'stomme kip', valt ze me echt aan!!!
Killandattack-kip.... Die gaat PiriPiri heten als ze de pan in gaat -> heethoofd....