Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en dit is hun eten,ze krijgen niets anders erbij,en je kan dit zeker geven aan hondjes van 16 weken,
,laat maar kauwen hoor,is goed voor ze 

ja dat zal vast wel dat hij dat waardeerd
kimmie261 schreef:nou moet zeggen dat de slachter waar wij halen hier ook 1,5 uur vandaan zit,maar mijn vriend werkt in nederland en kan als hij terug naar huis rijdt langsrijden,anders was het ook niet echt aan te rijden elke week...of ik zou dan voor 4 weken in moeten slaan,maar om de hoek zit het hier ook niet...
Wolvega is voor mij binnendoorrijden 45 minuten, dus ook heel goed te doen. Bestelde eerst altijd bij Lotgering, maar wil Herby ook weer eens proberen (voor het grotere werk, smuldier haal ik in de super) scooby09 schreef:Zo dat ziet er voor de honden goed uit..
Hoe voer je dat...geef je ze gewoon een stuk extra op de dag of vervangt het een maaltijd.
Mogen pups van 16 weken ze ook..?
Overigens lees ik hier dat er mensen zijn die op dezelfde dag zowel brokken als vers vlees voeren. Ik heb altijd begrepen dat de spijsvertering van de hond deze schakeling in korte tijd niet kan verwerken..?
). Schapenvlees eet ze altijd op, brokken lang niet altijd. We hebben ook al veel verschillende merken brokken uitgeprobeerd (Prins o.a.), maar ze heeft altijd al slecht gegeten (maar ze is niet te mager).
). Hebben jullie aanraders van merken vers vlees, wat wel compleet is aangevuld met vitamines en mineralen etc? Heb nog niet het hele topic kunnen doorlezen, want moet nu weg.
Zag al Smuldier staan, KVV...