Hieronder mijn BC Buck en ik tijdens onze training...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GroteVogel schreef:Seven schreef:Vermijden is juist niet de oplossing zoek het op corrigeer en beloon correct, laat de hond zien dat het bij de dageleijkse dingen hoord. Ga je juiste die situaties vermijden zal ze extremer reageren als je er toch in terecht komt.
Bij ons gaat de training goed Assad is vrijwel Ipo klaar maar train verder tot alle puntjes correct op de i staan, en wil volgend jaar voor de ZTP om hem aan te keuren als dekreu.
Ja precies dat idee had ik ook, maar de eerste 4 auto's die langs rijden kijkt ze alleen maar en de 5e is haar grootste vijand, al trekken we haar in een salto door de lucht, ze wil er dan toch echt op af......
Helemaal vermijden gaat ook niet.
Het is wel zo dat ik nu bewust niet langs de grote weg loop ( stel ze schiet me eens los, brrr)
Op het moment dat ze in de aanval gaat helpt niet eens een plak salami voor haar neus, ze wil dan echt niks lekkers......
We zijn nog op zoek naar een Gedrags therapeut die betaalbaar is en ons hiermee kan helpen.
Inney schreef:Wij halen het ook zelf bij het slachthuis op. Ideaal. Elke week hebben ze wel zo'n bot. En er breekt eigenlijk nooit wat af. Misschien een keer iets om te proberen? Eventueel eerst onder toezicht? Want het is echt bot, niet zoals een varkensoor he. Dus dat breekt wel minder snel af. En in ons geval breekt het helemaal niet
GroteVogel schreef:Moeder is Mechelaar ( Syfra )
Vader is Hollander ( Arras)
Ik heb de papieren van het stamboek ouders ook hier.
Alle 2 werkhonden waarmee flink getraind worden.
De Fokker traint ook voor politiehonden ( hij maakt ze klaar)
Achteraf had de fokker mij deze hond niet mogen verkopen, ik wist er niks van ( qua opvoeding) en het is geen teckel die ik al heb
Maar we zijn eraan begonnen en we maken het met veel bloed, zweet en tranen en HULP ook af hihi
ThreeFingers schreef:GroteVogel schreef:Moeder is Mechelaar ( Syfra )
Vader is Hollander ( Arras)
Ik heb de papieren van het stamboek ouders ook hier.
Alle 2 werkhonden waarmee flink getraind worden.
De Fokker traint ook voor politiehonden ( hij maakt ze klaar)
Achteraf had de fokker mij deze hond niet mogen verkopen, ik wist er niks van ( qua opvoeding) en het is geen teckel die ik al heb
Maar we zijn eraan begonnen en we maken het met veel bloed, zweet en tranen en HULP ook af hihi
Heb even op bloedlijnen gekeken, is inderdaad een pure werklijn.
Max de opa van jou teef is een broer van een hond die wij afgericht hebben, is nu diensthond