Ik leg ze eerst een laag stro en dan een laag zaagsel. Dus als ze zometeen beginnen te graven en te lopen komt er stro naar boven ja. En dat was ook voornamelijk hooi, wat ze nu meer gebruiken om op te liggen als om te eten.
Heb net even gevoeld. Nog geen ontsluiting bij beide dames.
ANOUKIEE
Geplaatst: 21-02-12 14:40
Roweentje89 schreef:
Heb net even gevoeld. Nog geen ontsluiting bij beide dames.
Jammer! Spannend spannend !
Thea_Ste
Geplaatst: 21-02-12 14:41
aah, daar zijn mijn lievelingscaafjes weer Moet zeggen dat ik irl geen cavia's zou aanschaffen. Heb er al eens een paar op logement gehad en wat een kabaal kan zo'n klein beestje maken (kan er ook aan liggen dat ze ook niet echt handtam waren en ook niet zoveel passage van mensen gewoon waren). na 2 weken was ik helemaal gek gepiepiepiepiept!
Roweentje89
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-12 14:43
Ja, heel spannend. Ik voel wel dat bij Pippa alles iets breder is. Maar zij heeft al eens een nestje gehad. De baby's waren wel heerlijk tegen mijn handen aan het schoppen.
@Thea: Deze maken helemaal geen kabaal. Ik had ze eerst op mijn slaapkamer staan. 2 kooien op elkaar. Onder de mannen, boven de dames. Heb er nooit last van gehad. Alleen mijn vriend kon er niet tegen als ze dronken uit hun flesjes als hij net wilde gaan slapen haha. En ze piepen alleen als ik de ijskast opendoe, in de keuken met een zakje rammel of als ik aan kom gelopen met lekkers.
Thorrie
Geplaatst: 21-02-12 15:43
ons Freekje eiste eten, al fluitend. Die maakte altijd kabaal maar was wel heel tam
Hier nog een kijker. Heb zelf ook 2 caafjes, 2 mannetjes! Die van mij maken ook niet zo heel veel lawaai. Alleen maakt eentje soms echt het geluid van een vogel, heel maf! Wel lief hoe de drie dames liggen te slapen!