Even bericht van Eerlijkdierenvoer: mevrouw gaat over een paar weken met zwangerschapsverlof. Ze verkoopt dan wel wat ze nog heeft, maar geen nieuwe dingen. Vanaf 31 maart is ze weer volop aan het werk en heeft ze ook weer alles.
ik las het inderdaad Yamcha heb haar nog gemaild of ze eventueel na 1 april ook in Rotterdam komt, maar ze heeft hier nog geen klanten dus ze komt hier niet voor 1 persoon (en ik bestel maar voor een euro of 50 dus dat zet ook geen zoden aan de dijk ) Ben dus wel benieuwd of er meer mensen zijn die vanuit omgeving rotterdam willen bestellen? als we met een goed clubje zijn dan kan ik haar misschien alsnog vragen de rit te maken Ben nog wel druk op zoek naar iets soortgelijks in de buurt, dus als dat gevonden is dan valt eerlijkdierenvoeren.nl wel weer af vanwege de afstand
Goesso. Heb hier duiven, kwartels, eendagskuikens, en pens? Proberen?
damian23
Geplaatst: 24-01-12 20:30
In de zomermaanden stel ik altijd zelf samen, dus lamsribben, geitenribben, zalmkoppen, sardintjes, runderknars, lever, hart etc etc. Ik besteld dat afwisselend bij herby en richardversvoeding. http://www.herbyvers.nl/ http://www.richardversvoeding.nl/
Maar in de wintermaanden voer ik kvv. En dan smuldier, Carnibest en vorige week is de vriezer gevuld met 3 hele kratten van Lotgering (ziet er goed uit).
MyWishMax
Geplaatst: 24-01-12 20:32
Voorlopig nog niet. Als ik zelf ga bestellen, eerst wat kippen en eendennekken, geeft minder zooi binnen.
Madam heeft beetje gevoelige darmen geloof ik, want ze is beetje aan de dunne sinds de gisteren lotgering.
EDIT: sinds gisteren dus
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 24-01-12 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt
De mijne wordt moddervet van Lotgering (en dat is van zichzelf een schrielkip). Dan zou ik dus minder moeten geven, maarja dan komt hij weer andere voedingsstoffen te kort. Nee lotgering is veelste vet naar mijn smaak. Als het overgrote deel van mijn vlees op is, geef ik wel eens Lotgering maar dan met een mager karkas erbij. (Zit namelijk te weinig bot in Lotgering) Hebben ze ook nog wat te kraken (en kipkarkassen kosten maar 50 cent per kilo)