Hhilde schreef:Mijn hond is niet agressief, dat is de hond van een ander waarmee ik moet lopen.
Mijn hond is niet gediend van poedersuiker. En dat heeft 'ie niet van mij want dat had 'ie al toen ik hem in huis nam. Dus omdat anderen te lui zijn hun hond op te voeden mag mijn hond niet loslopen? Dát is pas omgekeerde wereld.
Ik durf te wedden dat hier sowieso een aantal meepraten die zelf hun hond niet meer onder controle hebben als die een andere hond zien.
als jouw hond (of van een kennis, waar je ook meeloopt) niet te vertrouwen is met andere honden, snap ik niet dat je het nog in je hoofd durft te halen om hem uberhaupt los te laten, dat is nog eens onverantwoord, losloopzone of niet, als die hond niet met andere honden kan omgaan moet je hem lekker aanlijnen en een muilkorf omdoen en niet naar mensen wijzen waarvan de honden wel normaal sociaal gedrag vertonen, want dat zijn dan niet de 'poedersuiker'
En omdat sommige mensen geen vreemde honden in de buurt willen moeten ze maar niet in een losloopgebied gaan wandelen? Wat een onzin.
.
Jij stelde in mijn ogen een vrij overhaaste en aanvallende vraag/conclusie, vandaar dat schat.
)