Jups dat begrijp ik, vreselijk dit er ook nog bij Denk aan je, sterkte.. Hoop dat je snel meer weet en wat rust weer krijgt
Onassa
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-11 23:57
Dank je Juud, we hopen zeker dat we morgen in ieder geval weer meer zullen weten, dat de chirurg erachter komt wat er nu mis is. Ergens hoop ik dat het ringetje verschoven is. Wel heel naar dat die kleine dan weer geopereerd moet worden maar dan weten we de oorzaak en kan er weer wat aan gedaan worden. En dan moet het echt klaar zijn, want we zijn uitgeput en eerlijk gezegd ook zo'n beetje bankroet nu.
ow wat een verdriet en wat een onzekerheid om zo'n klein hondenmeisje,en je gaat zo van zo'n hondje houden...
echt vreselijk waar jullie nu inzitten...echt heel veel sterkte en ik hoop dat je morgen goed nieuws kan melden hier,ik ga voor haar duimen en zal een kaarsje branden hier voor jullie...
Onassa
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-11 00:05
Kimmie...ja, we zitten er ook aardig door heen. Durf je na het verlies van mijn andere hondje weer een pup te kopen krijg je deze ellende. Zelf ben ik ook erg ziek en had zo gehoopt door de komst van weer zo'n jong dartel ding wat op te knappen, krijg je zoveel narigheid erbij. Heel lief dat je ook een kaarsje wil branden, waardeer ik echt enorm!!
Veel sterkte vanmiddag en we hopen op een positieve uitslag/bericht.
Onassa
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-11 17:55
Eindelijk hebben we eens positief nieuws te melden. De bloed waarden was nu ineens gezakt naar 129 en dat terwijl het vrijdag hier bij de dieren arts nog 255 was! Daar moet iets mis zijn gegaan. De chirurg keer ook erg op over hoe goed gegroeid ze al was. Sinds de operatie van 25 dagen terug is er een kilo bij gekomen en dat voor een klein hondje. Hij denk dat de shunt nu aan het dicht gaan is en dat kan wat stuwing en dus buikpijn geven en dat verklaart dan dat ze soms wat hangerig is. Maar mensen....ik heb daar staan janken van opluchting...kon die man wel om de hals vliegen want had alles alweer mee genomen met het vooruitzicht dat ze daar moest blijven, een gedragen slaap hemd van mij zodat ze mijn geur bij zich zou hebben maar gelukkig...we konden opgelucht onze lieve meid weer mee naar huis nemen.
Heel heel hartelijk bedankt voor het mee leven, ik geloof er echt in dat het allemaal mee geholpen heeft!
Heerlijk om te horen. Hopelijk zet het herstel zich lekker door en hoef je je geen zorgen meer te maken om je kleine druktemaker maar kun je lekker van haar gaan genieten.
Onassa
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-11 23:57
Ja het is ook heerlijk om eindelijk na zoveel ellende eens met goed nieuws te komen, kan het wel van de daken schreeuwen!! Mevrouw is de hele avond ook al als een dolle aan het stieren, hoop dat ze zo boven in de bench wel gaat slapen want ik ga zo die kant wel op. De dag was uiteindelijk heel fijn maar ook heel vermoeiend.
Kentaro, nee op stal zijn ze niet wezen meten. Vorige week maandag hebben ze een monster van het water en het hooi mee genomen voor nader onderzoek.
Kentaro
Geplaatst: 15-11-11 10:22
Het mag ook wel eens een kéértje mee zitten...... Ben echt zo ontzettend blij voor jullie!! Heb de hele middag aan jullie zitten denken... Wanneer krijg je de uitslag van het water en hooi en hoe is het nu met je paardje???
ben heel blij voor je dat je meisje weer mee naar huis mocht en alles goed was!! ik blijf voor je duimen dat het met je paard ook goed afloopt!
Onassa
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-11 23:47
De uitslagen van Onassa zouden ongeveer zo'n 10 tot 14 dagen duren, en dat is vorige maandag mee genomen, dus het zou deze week nog kunnen. Maar weer eens zien wat daar uit komt.
Kentaro, lief dat je aan ons gedacht heb, alles bij elkaar heeft vast en zeker geholpen aan dit positieve bericht eindelijk!
Onassa
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-11 19:20
Het gaat heel goed met ons kleine meissie, ohhh wat zijn we gek met haar.
Ik ben helemaal gek op mijn speelgoed hondje.
Hartstikke moe...
En....voetjes van de vloer.
Is ik niet very cute....
Kentaro
Geplaatst: 24-11-11 20:15
Wat een super nieuws en géwéldige foto's!!!!! Ze is écht super leuk!!! En hoe gaat het met jullie???