Dat kan dan toch niet, dat hij met een hond gaat lopen die notabene een jas aan heeft met roze... Nee daar is meneer veel te stoer voor hoor

Die van onszelf gaan overigens gewoon in hun blote kont in de sneeuw, er zit toch haar op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Nee hoor, zo léés jij het omdat je het graag uit de context wil tillen opdat je jouw tenen eronder kan schuiven.
Citaat:Denkt hij dat dit zijn imago maakt of schaadt?
Dan is die hond eigenlijk een stijl-accessoire voor hem![]()
Is mij een bíet wat een ander op straat erover denkt. Ik ben gewoon mezelf
Huertecilla schreef:meggiemeg schreef:Nou mijn man gaat echt niet meer met ze lopen hoor als ik ze in een mooi tenu zou laten scheren door de trimster,
Denkt hij dat dit zijn imago maakt of schaadt?
Dan is die hond eigenlijk een stijl-accessoire voor hem![]()
Is mij een bíet wat een ander op straat erover denkt. Ik ben gewoon mezelf

Agossie schreef:Benfan schreef:En god weet dat ik stiekem dat yoda pakje voor Dirkje wil kopen en een prinsessen jurk voor Anna puur om het aan te trekken, te wijzen en heel heel heeeel hard te lachen
![]()
Arme dieren...

Die moet ik even weg halen. Geen gezicht, helemaal was het lachen toen onze oudste hond zag dat ik op die manier onze jongste aandacht gaf. Ze liep spontaan op 3 poten, linksvoor opgetrokken. Ze draait zich ongelofelijk dramatisch om (dat kan ze erg goed, ze zou haar eigen tv show moeten krijgen) en loopt naar ons toe... met rechtsvoor omhoog getrokken. Nou echt, mij kun je dan opvegen. 
Marjoow schreef:De vergelijking met het paard vind ik echter niet echt op zn plaats.
Huertecilla: Nu moet je mij toch echt even vertellen:
Als je een geschoren paard hebt (
amyz schreef:
Ok, mn vorige hondje had gerust wel eens een pakje aan (mascotte tijdens verkleede carroussel en mascotte tijdens koninginnemarkt) maar buiten dat...Toen ze ouder werd en begon af te vallen heb ik wel zo'n hondendekentje voor haar gehaald, was eigenlijk vooral voor als ze mee ging naar stal omdat ze daar veel stilzat en dat buikje dan net iets te dicht bij de grond kwam in t open land. Maar diezelfde winter liep ze de dagelijkse rondjes vrijwel altijd zonder
![]()
Paard vind ik weer een ander verhaal, is ook functioneel. Bovendien heeft mijn pony écht geen Armani-smoking hoor![]()
Tsja, voor honden; als het een doel dient (dus bescherming tegen de kou wanneer dit nodig blijkt), prima. Maar elke dag een ander jasje aan.. Je moet t maar leuk vinden hahaha.
Huertecilla schreef:Marjoow schreef:De vergelijking met het paard vind ik echter niet echt op zn plaats.
Huertecilla: Nu moet je mij toch echt even vertellen:
Als je een geschoren paard hebt (
Er bestaan geen geschoren paarden.
Die wórden geschoren.
Voor een twijfelachtige mensenredenering worden die van hun vacht ontdaan.
Een kledingstuk wordt dan noodzaak ja.
Noodzaak doordat het paard geen paard mag zijn voor de leuk van een mensenambitie![]()
Is in míjn optiek een stuk laakbaarder dan eens een keer een smoking aan voor de leuk zonder met een scheerapparaat voor máánden van de vacht ontdaan te worden.
Vind ik prima vergelijkbaar.
amyz schreef:Paard vind ik weer een ander verhaal, is ook functioneel. Bovendien heeft mijn pony écht geen Armani-smoking hoor![]()
Marjoow schreef:Dus het is beter om een paard zeiknat te trainen, en ze dan in de kou te laten staan??

Fleurtje100 schreef:Als kind deed ik onze hond ook weleens een shirtje van mijn kleine broertje aan, of een grote roze strik om haar halsband, oranje sjaal met voetbal. Strikje in haar haar was er binnen no time uit want dat vond ze niet zo fijn (kruising York dus dat zag ik op plaatjes), heb er ook weleens in mijn poppenwagen mee rondgelopen
Yamcha schreef:Zeg, van mij mag het allebei
Zolang het dier er geen last van heeft. Heb Raf gisteren een shirt aangetrokken, ging hij ermee paraderen
Alleen een uur later heeft hij hem verscheurd.
Marjoow schreef:Mensensportleuk is voor paarden ook paardensportleuk.
Huertecilla schreef:bosmonster schreef:Natuurlijk wel met stoere camouflageprint
Natuurlijk, dát is hond hond laten zijn![]()
Twee hints:
1. doe een belletje aan de halsband want zíen in het bos???
2. ook niet met tig belletjes mee bosmonsteren in het jachtseizoen; beter dayglo oranje (is dat een mooie smoes om een tweede te kopen of wat)
Veel plezier met bosmonsteren