Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maaaar gelukkig is ze al weer terug! Wat goed zeg en wat fijn dat ze redelijk ongedeerd is. Nu maar samen uitrusten en weer aansterken. Pffff wat zal jij opgelucht en gelukkig, je hebt haar als het ware voor de 2e keer "gekregen".
amyz schreef:Havanna is terecht!!!!!!![]()
![]()
![]()
Met haar opvangbaasje half Heemskerk gerond en als laatste optie ''het rondje'' maar gelopen, met daarna koffie op de planning... En we zijn halverwege mn straat... Ester zegt ineens; daar komt ze! Mja, had al 100x gezegd ''wat zou t fijn zijn als ze nu zou komen''..... Dus ik lachen, draai me om.. EN DAAR KWAM ZE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Edit; vergeet van de weeromstuit helemaal... Iedereen, heel heel heel verschrikkelijk bedankt voor alle hulp!!
Dierenambulance ook gebeld, helaas belde ik die meneer dan weer wakker
Twijfelde al om te bellen, mams vond dat ik gelijk moest doen, dus ja
Ach, daar heeft ie nachtdienst voor 
Voelde me best schuldig hihi. Havanna was gisteravond weer helemaal de oude
Kwam thuis van stal, was ze in de tuin.. Ik roepen, kwam mooi niet natuurlijk
Maar: toen ik om t hoekje van de uitbouw keek stond ze daar wel keihard te kwispelen
t is net even dat laatste stukje nog.. Buiten erg veel op mn hurken gaan zitten en haar geroepen, ze kwam toch elke keer! Zodra ze een beetje netjes naast me blijft lopen neem ik mn longeerlijn mee, gaat ze daar aan
Ze is iig alweer een stuk meer op mij gericht, denk dat haar vermoeidheid toch ergens wel handig was. Ze was te moe om bang te zijn en moest haar lot wel in mijn handen leggen zeg maar. Aangezien ze daar niet van is omgevallen denk ik dat ze toch net weer even meer vertrouwen in me heeft. In de tuin kwam ze uiteindelijk toch een flink aantal keren als ik haar riep
Ben zelf nog erg moe, benen en voeten echt kapot. Havanna krijgt nu wat extra dingetjes om haar weer vlot op gewicht te krijgen, ze is nu echt erg mager dus lekker kaas en frolicjes elke keer
Ze is wel wat angstiger voor mn vader geworden maar dat zal wel bijtrekken
Morgen even zorgen dat er een mooie kaart en een bloemetje naar Ester gaan
en idd, wat heb ik heerlijk geslapen vannacht!
alleen even iets makkelijker met het geven van wat lekkers nu
Te veel ineens is natuurlijk ook niet goed.. Nouz had sowieso erg gevoelige maag dus we zijn in de loop der jaren heel voorzichtig geworden met wat en hoe veel we geven
Serieus? Dat wist ik niet eens zeg.. Nou krijgt Havanna echt geen half blok kaas per dag hoor, 2 kleine stukjes miss, maar wist niet dat dat zo heftig was! Goed om te weten iig