Maar even voor de duidelijkheid.... Wat zeggen jullie?
Een ingeent konijn erbij kan wel?
Of dat kan ook niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bassenqua schreef:Ik zou daar sowieso de eerste 6 maanden niet eens over nadenken, overleg het even met je DA, denk dat die het het beste weet!! Mocht je eraan willen beginnen dan zou ik eerst voor een nieuw hok gaan kijken, ik zou het niet aan durven om een nieuw konijn er bij te zetten!!
Geryon schreef:Na zes maanden kan er een ingeënt konijn bij. Bij mij heeft 1 van de 5 konijntjes de myx niet gekregen en ik heb daar na een half jaar 3 konijnen bijgenomen (toevallig konijntjes die ik zelf heb weggedaan toen ze jong waren, en nu weer terug) en daar is niks mee gebeurd.
Ik las wel dat je ze hebt begraven? Is dat wel zo'n goed idee?
bibi_vA schreef:Een konijntje alleen wat altijd samen heeft gezeten met andere konijnen kan echt wel wegkwijnen. Een ander konijn van ons, daar was zijn vrouwtje van overleden en daar konden we niet zo snel een vrouwtje naar onze zin bij vinden (een franse hangoor midden in de winter) is wel degelijk van ellende overleden. Hij at gewoon niet meer!

Echt helemaal super!
*
Houden zo! Nathalie__ schreef:hee jolien, ik zag net op msn over rust zacht snoepje en muffin, en toen dacht ik: hee, ik heb dat topic gelezen op bokt. wist niet dat die konijnen van jou waren! maar ik weet niet of je weet wie ik ben, maar ik ken je van ponykamp ameland, haha. wel jammer van je twee konijnen, maar gelukkig is sieb wel gezond!

xJolien schreef:Nathalie, mooizo! Met mij is het ook goed!![]()
PassieAppel, het is inderdaad een soort troost dat Sieb het wel heeft mogen halen!
Voor mij toch een beetje een geruststelling, want als ik ze in het begin had laten inslapen... Dan waren ze er alledrie niet meer!
Sieb zit eenzaam tegen zijn knuffeltje aangedrukt, heeft lekker losgelopen vandaag.. Hij is zelfs het knuffeltje aan het wassen..
M'n hart breekt als ik dat zie!