Laat je het bij de dierenarts doen??En Cayenne, mag Joey niet bij jullie komen logeren?? Hij kan dan een heleboel leuke geluiden van Saffier leren.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gaat prima, hij wil meestal wel graag helpen en pakt dan de vijl vast
Ach, kleinigheidje hou je toch
Heeft ie ons horen praten 's morgens, en jawel hoor, begint meneer te schreeuwen
Maar ook hem zou ik niet meer willen missen
Met dat schreeuwen ook, ik negeer 'm dan gewoon en pas wanneer er een normaal brabbeltje uit komt, krijgt ie pas weer aandacht door bijv. iets terug te zeggen. Hij schreeuwt dan ook vaak om ons te 'claimen', zo van, ik zit hier en je komt, en wel NU!
Forget it vriend!
Hij komt er uiteraard vaak zat uit, vooral 's avonds, rommelt ie lekker op zijn kooi of bij mij op de bank/schouder/schoot, net wat waar
Dus aandacht zat hihi!
Ben blij dat anderen er ook last van hebben...
Gerda20 schreef:binky schreef:
die senegalees heeft me trouwens zo ongelovelijk hard gebeten , zat lekker op mn vingers te pronken met zn vleugeltjes laag en allemaal lieve geluidjes en ineens hap zo bijna tot mn bot volgens mij, heb hem 3 weken niet aangekeken.
Gerda20 ze ziet er prachtig uit,merk je niet aan haar dat ze oma mist?
Hier waren we heel bang voor. Maar ze heeft alles beleefd dus ik denk op 1 of andere manier dat ze het snapt.
Ze was een dag na overlijden dood op. Ze heeft de hele dag geslapen. Ook op het moment van de crematie was Co die dag thuis ook in de war.....
Als er vreemde mensen bij haar komen of aan haar gaan zitten word ze woest. Maar de mensen die haar op kwamen halen mochten hun gang gaan ze hield het wel in de gaten maar bleef rustig zitten.
Dus ik denk dat ze het begrijpt.... Ze heeft weleens een moment dat ze somber onder in dr kooi zit hoor, dan laat ik dr even zitten en daarna ga ik bij dr zitten. Even kletsen gewoon heel rustig. En dan klimt ze weer omhoog en is weer helemaal in dr sas.
Misschien dat het nog komen gaat? Maar ik hoop het niet voor coco.

)
) 
) en blijkbaar durfde mijn oom nogal schelden tijdens het werk
Kentaro schreef:En, hangt Coco haar speeltje al in de kooi en vindt ze het wat??
@pipo, geeft niets hoor, maar nu zitten we weer op dezelfde lijn