easygoing schreef:Pauline schreef:Ik snap niet dat iedereen zich zo op stang laat jagen
Nou zij vindt die kat stom, prima, die is beter af bij een ander.
Dat de kat beter af is ergens anders staat vast maar waar ik me druk om maak dat er zo makkelijk mee omgegaan word.
Beestje voldoet niet aan de eisen en baasje is niet bereid er iets voor of aan te doen dus huppa een schop onder de kont van beestjelief om vervolgens weer een nieuw slachtoffer in huis te halen.
Mentaliteit van lik me jeweetwel.
Zo makkelijk? We lopen al anderhalf jaar te klieren met dat beest, en ja, ik ben het helemaal zat.
Natuurlijk is ze meerdere malen naar een DA geweest, zie ik er stom uit? Als ik zeg, het is niks medisch, dan zeg ik dat niet omdat ik dat gewoon wil zeggen hoor.
Voldoet niet aan de eisen, laat me niet lachen. Iedereen zou krankjorum worden van een kat die dan weer wel, dan weer niet in de bak gaat. Voor een vorige bokker: ja, ze heeft altijd binnen moeten leven, al van kleins af aan.
En het is niet zo dat we niet 100% achter de dieren staan, maar zoals ik al zei: stiekem heeft bijna iedereen wel een favoriet hoor. En dat is bij mij Zara; om een paar simpele redenen:
* Ze is sociaal (in tegenstelling tot Simba)
* Ze is zindelijk (in tegenstelling tot Nala)
* Ze steelt niet uit borden/potten (in tegenstelling tot Nala)
En ik ben zowizo meer een hondenmens. Dat wil NIET zeggen dat ik katten haat, dat wil gewoon zeggen dat ik honden net iets leuker vind dan katten..

Maarja.
)