Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Maar sommige dieren springen er nou eenmaal uit, die hebben meer geluk dan andere. Onze paarden bijvoorbeeld, die hebben allemaal de mazzel dat ze niet in Egypte geboren zijn. Dit geitje had al een prima leven, maar als iemand zijn best doet om hem te 'redden' dan ga ik daar graag in mee. suuzepuus schreef:Maar het zou wel erg banketstaaf van de eigenaar zijn als hij dit weekend niet even kan wachten. Dat beestje heeft er zo'n tijd gestaan. dat zou toch ook best nog wel even tot maandag moeten kunnen dan....
Dit vanwege alle dierziektes enzo, zodat er een goede administratie is welk dier waar heen gaat en wanneer. 
Airborn schreef:suuzepuus schreef:Maar het zou wel erg banketstaaf van de eigenaar zijn als hij dit weekend niet even kan wachten. Dat beestje heeft er zo'n tijd gestaan. dat zou toch ook best nog wel even tot maandag moeten kunnen dan....
helaas zijn er voor het vervoer van dieren naar de slacht regels die er voor zorgen dat vee alleen op vooraf afgesproken tijden mag worden vervoert. Dus niet 2 dagen laterDit vanwege alle dierziektes enzo, zodat er een goede administratie is welk dier waar heen gaat en wanneer.
aerdenhout1 schreef:Onbegrijpelijk dit! Eerst zet je een noodoproep...en ook niet al te slim veels te laat, vervolgens heb je een adres zodat hij niet geslacht word en laat niets meer van je horen!
Ik hoop dat TS het beestje achter heeft gehouden en hij nog niet aan de haak hangt!
Vrees het ergste!
suuzepuus schreef:Airborn schreef:
helaas zijn er voor het vervoer van dieren naar de slacht regels die er voor zorgen dat vee alleen op vooraf afgesproken tijden mag worden vervoert. Dus niet 2 dagen laterDit vanwege alle dierziektes enzo, zodat er een goede administratie is welk dier waar heen gaat en wanneer.
Owja.... daar had ik niet aan gedacht. Dramatisch is dat. Een buurman van mij heeft schapen en heeft me de hele rompslomp uitgelegd!
Airborn schreef:suuzepuus schreef:Maar het zou wel erg banketstaaf van de eigenaar zijn als hij dit weekend niet even kan wachten. Dat beestje heeft er zo'n tijd gestaan. dat zou toch ook best nog wel even tot maandag moeten kunnen dan....
maaike_lotte schreef:ik denk eerlijk gezegd dat het bokje al weg is en niet meer te redden valt... jammer, en ook een klein beetje dom van de TS dat ze de oproep heeft geplaatst, want ze heeft toch wel succesvolle reacties gekregen dus dat is een beetje banketstaaf.
maarja ik hoop dat ie er nog is, ik ben benieuwd
Dat was in zijn algemeen bedoelt door dus de veranderingen op Eenmaal andermaal (die ergens dus dit hadden kunnen voorkomen). Thank you very much voor zeggen dat ik te snel oordeel.