. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Gisteren heeft hij een rustig dagje thuis gehad en hij lijkt weer helemaal fit. Zondag doet hij meer aan de huisdier verkiezing van het jaar bij de dierenkliniek waar mijn zusje hem voor ingeschreven heeft
. randie schreef:zijn oogjes zijn weer normaal. Gelukkig maar. Gisteren heeft hij een rustig dagje thuis gehad en hij lijkt weer helemaal fit. Zondag doet hij meer aan de huisdier verkiezing van het jaar bij de dierenkliniek waar mijn zusje hem voor ingeschreven heeft
.
. Hij had niet echt ontsteking, gewoon geiriteerde oogjes van al het zand en stro op stal. En op de zalf helaas een allergische reactie. randie schreef:En op de zalf helaas een allergische reactie.
. Een langharige knappert. Beer deed het verder super goed, ondanks dat het daar erg druk was en veel honden om ons heen.
..randie schreef:Kreeg van de week de vraag waar hij sliep. Of hij bij ons in bed slaapt..
Niet dus, zo kwamen we in gesprek en de tegenpartij tot conclusie dat Beer maar weinig mag. Hij mag bij ons niet op de bank / stoelen, mensen mogen hem niets te eten geven van ons. Hij krijg genoeg voer, en met "trainen" krijgt hij ook nog wat. Bij de paarden mag hij los rondwandelen maar hij mag niet de bak in als er iemand aan het rijden is. En hij mag niet tegen mensen springen.
Zijn wij nou zo strikt?
. Vinden wij nl ook. Mensen hebben toch snel van : aaaaaah het is maar een puppy laat hem nou toch. Maar ook kleine puppy's worden groot
dodootje schreef:Van harde geluiden in Lupo ook geen fan, maar als we het gewoon negeren is het ook zo weer over.
"
. Beer is druk aan het wisselen en heeft nu echt een fietsenrekje hahaha. Stuk of 5 tandjes kwijt. 
Vergeet niet om veel foto's te maken, ze veranderen nog zoveel op die leeftijd en dat is later zo leuk om terug te zien.
mijn dappere witte gaat in november samen met mij het VZH examen lopen en we hopen dan door te gaan naar ipo , op dit moment zit ze met pakwerk op een bijtkussen en doet ze t errug goed, dus ik ben natuurlijk mega trots dat we al zo ver zijn en wil dat uiteraard graag met andere witte herder liefhebbers delen !! 

ssssst )