daar hoef je toch niet perse een bench voor te hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jiperdepip schreef:die rust en veiligheid kun je zon hond toch ook in een gang of bijkuiken of dergelijke geven
jiperdepip schreef:die rust en veiligheid kun je zon hond toch ook in een gang of bijkuiken of dergelijke geven
ze gaan er dan ook gewoon uit hunzelf in liggen
met de kop naar buiten bijv.
Ik train namelijk zowel frisbee, agility en GG3 met beide honden en omdat ik met beide honden op dezelfde dag les heb moet ik ze toch ergens laten. Dan doe ik ze in de auto in de bench met de klep op. liggen ze uit de schaduw niemand tot last, niemand die hun lastig valt en je hoeft niet op ze te letten
peugotje schreef:Tja, toch vind ik het voor een visite heel wat anders... dan kun je de auto toch ook niet steeds in de gaten houden? Wordt dan de auto op een onbeheerde plek open gelaten? Ik zou het niet eens durven, straks nemen ze mijn honden mee! (net als al die honden die bij de supermarkt braaf op hun baasje wachten, wat als er een stel kinderen voorbij komt die hem meenemen?) Op een honden vereniging is dat anders, daar komen hondenmensen, en iedereen houdt dan wel een oogje in het zeil voor elkaar.
snapt u?
OneFellSwoop schreef:Ik denk dat de conclusie is dt niet iedereen zijn of haar hond goed heeft laten wennen aan de bench, of dat niet wilde. Iknben voor de methode van Cesar Milan en de manier hoe hij honden laat wennen en africhten. Ik denk dat niemand hier nog aat toegeven aan de ander...
Susyb schreef:peugotje schreef:Tja, toch vind ik het voor een visite heel wat anders... dan kun je de auto toch ook niet steeds in de gaten houden? Wordt dan de auto op een onbeheerde plek open gelaten? Ik zou het niet eens durven, straks nemen ze mijn honden mee! (net als al die honden die bij de supermarkt braaf op hun baasje wachten, wat als er een stel kinderen voorbij komt die hem meenemen?) Op een honden vereniging is dat anders, daar komen hondenmensen, en iedereen houdt dan wel een oogje in het zeil voor elkaar.
ja maar dus hoeft per direct een bench in de auto niet zo gek te zijnsnapt u?
Hond neem ik inderdaad nooit mee naar de supermarkt.. ben veels te bang dat als ik buiten kom hondje weg is!
Nog een voordeel van een bench is dat ik de hond in de bench kan doen als een van miijn kennissen er is (hij is heel bang voor honden) maar de hond er wel gewoon bij kan zijn