Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Klijntjuh schreef:Wen_en_Jelle schreef:Oh en misschien nog een opkikkertje (voor zover dat nog mogelijk is) als je spinnen hebt dan schijn je een heel goed geventileerd huis te hebben, want ze zitten het liefst op droge plekken
*krijgt nijging op huis blank te zetten..*
.
Steeds wanneer ik het lichtknopje wilde indrukken zat hij er, maar zodra ik met de stofzuiger aan kwam zetten was ie weg natuurlijk. Dat kreng wist precies wat ik van plan was 
Een keer zelfs had ik de spin zelf vast. Ik sliep nog half en ging met m'n hand naar het lichtknopje, totaal vergetend dat mijn stalk-spin daar ook zat
Toen ging hij dus over mijn hand heen. Ik heb volgens mij de hele buurt bij elkaar gegild 
en inmiddels zit hij in mijn stofzuiger.
Maar hooiwagens zitten buiten en trilspinnen binnen. Toch noemen heel veel mensen trilspinnen nog hooiwagens. 
.
.. Dit laatste durf ik overigens niet bij zulke grote spinnen zoals in de OP..
. Dood maken doe ik dus ook nooit..
Saaams schreef:Ik heb wel eens een spin geplet op iemand zijn voorhoofd. o.O
loeky_flap schreef:De andere kan van het verhaal:
Haha, dit moet het huis zijn van Saskiakefie....Die ga ik eens lekker bang maken!
Hhm, die gleuf onder de deur had wel iets hoger gemogen, nu moet ik nog bukken ook.Waar zal ik eens gaan zitten?Wel waar saskiakefie me goed kan zien...Anders heeft het geen zin.Ik begin maar eens op de muur.!
(drie dagen later)
Nou, volgens mij gaat dit niet werken, ik zit hier nu al drie dagen en ze ziet me nog steeds niet!Dan maar naar de gang,op het platvon.Hihi, daar hoor ik de sleutel in het slot gaan, de deur gaat open, en...BOE!Saskiakefie kijkt me met grote ogen aan,ik zie haar twijfelen, ze moet naar de keuken, maar dan moet ze wel onder mij door.Ze telt tot drie, en....RENNEN!Zal ik me laten vallen???Nee, dan is de pret zo snel voorbij.Ik blijf hier nog lekker drie dagen zitten!
(drie dagen later)
Hmm, Saskiakefie is nu weg, ik ga ook snel onder haar bed zitten!Dan gaat ze twijfelen als ze thuis komt.vanavond als ze naar bed gaat, maak ik haar wel bang!
Saskiakefie, ik ben nog niet weg!
Nee
goldflower schreef:volgens mij zijn dat wolfspinnen heb ze hier ook weleens in huis, maar ben er echt panische voor, maar indd ze komen met ze tweeen, en moeder draagt bijna altijd een zak met eieren bij haar, daar zittenn er geloof ik rond de 150 in dus beter weghalen die beesten voordat ze allemaal lkkr warm willen gaan zitten bij je..
Ze doen niets maar zijn zo gruwelijk eng, en snel en kunnen springen ook dus heel snel handelen door iemand die het durft..
vaak zitten ze in de schuur, zijn gek op vocht..Mja helaas ze zijn er ieder jaar weer, en als je ziet wat voor erge dingen er in de wereld zijn, wat zijn wij dan voor aanstellers om een spin
nou sterkte