Ooooooooh PrinsFasco wat ontzettend fijn!!!! Mijn god wat ben ik blij voor je ! Ik moet zelf echt niet aan die nachtmerrie denken, niet met mijn Husky's of welke hond/kat ook !
Super fijn echt! En nooit meer los laten hahaha want ik MEENDE te begrijpen dat je haar los had? Ik heb 1 Husky gehad die los kon, Nouschka. Zij staat in mijn onderschrift onder "mijn vechtertje" mooi beest was het .
Ik ben dus heel benieuwd naar een foto van jou Husk!
Wat fijn om te horen! Dat moet echt een opluchting voor je zijn.
Bassenqua
Geplaatst: 15-01-11 10:10
Dat vind ik nou nog eens een goed begin van het weekend!!!! Jeetje ik zit hier gewoon emotioneel te zijn, wat ben ik blij dat dat meisje weer veilig thuis is!!!!
Ragebol1977
Geplaatst: 15-01-11 10:14
Wat goed!!!!!! Oh wat zal jij opgelucht zijn. 1 klein tipje in alle feestvreugde, laat even checken of ze niet gedekt is. En nu maar knuffelen.....
Ik hoopte al dat als ik je topic opende dat er goed nieuws was. Wat super dat iedereen zo goed geholpen heeft! Echt super! Wat fijn dat je hond er weer is, dat is echt goed nieuws! Dat is echt een zorg minder voor je.
Het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was kijken of ze terecht is, wat fijn dat ze weer lekker thuis is!!!!
prinsfasco
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-11 10:40
hihihi ik ken idd gelijk heel veel mensen in de buurt!!!!!!
Misschien idd verstandig om met haar langs een DA te gaan om te kijken of alles goed is met haar.
Ze is heel erg moe. Met uitlaten angstig. Bleef dicht bij ons lopen, aan de riem. Trok niet eens.
Hier liep ze altijd los, ging tot eergisteren goed. Ik hield haar wel goed in de gaten. Dit gebeurd nu natuurlijk niet meer! Ze blijft nu aan de lijn en gaat niet meer los!
Vandaag drukke dag met alle DA en Asiels bellen dat ze weer thuis is!
Laatst bijgewerkt door prinsfasco op 15-01-11 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Super dat ze weer terug is!! Idd even langs de DA. Geloof ajb niet de fabel dat een teef pas vanaf de 9e dag gedekt kan worden! Nou jullie hebben wel een feestje te vieren zeg!