Mjay schreef:dat gezeur hier ook altijd, mijn katten leven ook buiten, ook nu en hebben geen kachel en geen huis. een kat die altijd buiten is gewend die weet niet beter en maakt een bere vacht aan. katten hebben echt geen warm kacheltje nodig!!
TS heeft met alle goede bedoelingen 2 asielkatten geadopteerd, wild waren ze al dus ze zijn nou eenmaal niet bedoeld als schootkat of huiskat... katten kunnen prima buiten... ook met kou zolang ze maar beschut kunnen zitten..
maar goed TS, je hebt het geprobeert... heel jammer van Jaipo maar goed het is zo... of ie werkelijk in de kelder zit tja... dat zul je waarschijnlijk nooit weten... voor hetzelfde geld heeft ie al ergens een ander huis... maar ja als ie uit het asiel komt is ie gechipt? misschien komt ie wel weer es boven water....
en.. niets aantrekken van dat gepiep hier.. mensen hier zien alle katten duidelijk als huiskat maar goed ik weet uit de praktijk dat dat echt niet zo is..... voor mijn 2 katten was het ook echt een laatste kans.. of hier op de boerderij of anders.... veilig is een omgeving nooit... er is altijd wel een weg of wat dan ook... jij had ook nooit aan die kelder gedacht voordat je kat een duik nam haha
Amen
helemaal mee eens,
onze kittens doen we ook altijd in een paardenbox,ze hebben minimaal 5 balen stro,een hele bult met hooi,een mandje met een kleed en een kattenbak. Ze zijn allemaal goed gezond,hebben een dikke vacht en hebben het echt niet koud,als het nodig is gaan ze ook naar de DA.
Als je buitenaf woont ga je geen katten castreren/steriliseren,
wij hebben het de 1e keer ook gedaan,een maand later wordt poes aangereden en is dood,dag 100 euro.
Dit klinkt misschien grof,maar zo gaan ze er hier mee om.
Vannacht is onze kater doodgereden.
Tsja,heel sneu,maar wij "boeren" gaan daar heel anders mee om.
bovendien heeft het castreren van katers hier geen zin,er lopen zat andere katers over je erf.
Top gedaan TS!
En ja,we hebben al meerdere kittens gehad,maar als ze ongeveer een jaar zijn gaan ze op ontdekkingsreis over de straat en worden ze aangereden.Niks aan te doen,wij gaan geen katten binnenhouden,dat willen onze katten niet eens,ze zijn het na een uurtje al weer zat.....