Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xxannemiekxx schreef:Is wel zo, maar je kan toch moeilijk je kind wegdoen!
Chiqa schreef:....Kiest voor een probleemhond, oeps zwanger. (Dat oeps had dus ook voorkomen kunnen worden maar dat is weer een andere discussie) Jammer hondje zit nu in de weg en moet maar ruimen.
Dit had gewoon NIET gehoeven als er bewust nagedacht had geworden over beide zaken.
Gelukkig zijn er ook nog genoeg bokkers die positieve ervaringen hebben met probleemhonden en koters, ik hoop dat TS hier iets mee kan.
Chiqa schreef:Dit had gewoon NIET gehoeven als er bewust nagedacht had geworden over beide zaken.
Iris82 schreef:Volgens mij heb jij nog geen baby?
Als je ziet hoe razend en dan ook razend snel die zijn, hoe klein ze ook zijn. Stel dat ik met het kind in de woonkamer zit, moet de hond dan maar naar buiten? Een binnenhond maak je niet gelukkig hoor om m in de kennel te gooien.
JIJ moet er dan op dat moment tussenspringen en voorkomen dat je kind naar de hond gaat en ik weet niet wat uithaald.Chiqa schreef:xxannemiekxx schreef:Is wel zo, maar je kan toch moeilijk je kind wegdoen!
Beter lezen, echt doen. Het gaat er bij mij om dat je bewust kiest voor een probleemhond, hoeft niet hoor!
Echt niet je kan dr ook vriendelijk voor bedanken als je toch weet dat je vroeg of laat koters wilt.
Maar nee.....Kiest voor een probleemhond, oeps zwanger. (Dat oeps had dus ook voorkomen kunnen worden maar dat is weer een andere discussie) Jammer hondje zit nu in de weg en moet maar ruimen.
Dit had gewoon NIET gehoeven als er bewust nagedacht had geworden over beide zaken.
Gelukkig zijn er ook nog genoeg bokkers die positieve ervaringen hebben met probleemhonden en koters, ik hoop dat TS hier iets mee kan.

Chiqa schreef:Dan maar geen kleine of wachten tot de hond er niet meer is. Een dier is geen meubelstuk wat je even aan de kant zet als het in de weg staat.
Of je moet van te voren hebben kunnen regelen dat hij bij vrienden of familie terecht kan niet als het al te laat is.
Iris82 schreef:Jildau schreef:Dan zou ik het eerder stom vinden dat ze de hond en de baby bij elkaar heeft gelaten en er zelf bij weg gegaan is. Dat kan namelijk met élke hond fout gaan.
Volgens mij heb jij nog geen baby?
Als je ziet hoe razend en dan ook razend snel die zijn, hoe klein ze ook zijn. Stel dat ik met het kind in de woonkamer zit, moet de hond dan maar naar buiten? Een binnenhond maak je niet gelukkig hoor om m in de kennel te gooien.

Moggsy schreef:Moeilijke rassen bestaan niet, alleen zijn er rassen die gevoeliger zijn om sneller verpest te worden door de mens, daar hoef je geen dierenambulance voor te hebben gehad om dat te weten.
Het blijft een feit dat honden moeilijk worden gemaakt.
MamboBeach schreef:Sorry hoor, maar wat er wordt gezegd dat als je bijvoorbeeld met je kindje en de hond in de woonkamer bent en je op moet letten, in de praktijk werkt het gewoon niet zo, helaas. De ene keer kun je het nog voorkomen en de andere keer is het misschien wel hap. Heb je daar iets aan? Volgens mij is dat voor beide partijen niet echt leuk...
Jildau schreef:MamboBeach schreef:Sorry hoor, maar wat er wordt gezegd dat als je bijvoorbeeld met je kindje en de hond in de woonkamer bent en je op moet letten, in de praktijk werkt het gewoon niet zo, helaas. De ene keer kun je het nog voorkomen en de andere keer is het misschien wel hap. Heb je daar iets aan? Volgens mij is dat voor beide partijen niet echt leuk...
Dan moet je simpelweg niet aan honden beginnen als je weet dat je kinderen wilt.
ikdoemaarwat schreef:en wat als de zwangerschap nou ongepland is?