Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moyo moet er even aan wennen maar als hij er eenmaal in hangt vind ie het geweldig en klimt ie gelijk bovenin 

, heb geloof ik echt een paar posts gemist hier 
(Mag ik er een paar pikken voor facebook?)
De helft lichter als toen ik Moyo bij jullie kwam afleveren geloof ik
, maar dat mag, het is tenslotte een kleiner ras
Ik zal binnenkort even een topic openen met foto's van haar

Hij is echt enorm aan het worden en ook lekker aan het puberen. Hij vind het heerlijk bij ons op zolder, dat is echt zijn speelterrein en als we dan naar beneden gaan moet hij mee, dan moeten we hem echt vangen want dan rent ie steeds voor ons weg
Dan gaat ie ergens zitten waar wij niet goed bij kunnen en kijkt ie ons aan met zijn grote ogen haha 

Hij heeft al een bakje krekels omgegooid haha en ik wil voorlopig ook nog hele hamsters 

Nasibakjes vindt hij wel erg leuk om mee te spelen
Plaaaatje! 

"

Hij gaat nu uit de WC zitten drinken me de poten erin, viespeuk. En als we de WC dicht doen dan gaat ie wel in de wasbak liggen slapen. Echt niet te geloven
En ons verslapen doen we ook niet meer want om 7 uur staat onze wekker Moyo voor de slaapkamer deur
Heerlijk beestje

Ja, ik weet het ik ben heel slecht
Sikia is inmiddels ook weer gestopt met het harde geklets/geroep, sinds Buhle er is
Lowara schreef:mieter je hem er dan niet uit?
Hier ook altijd Zara als "wekker "gehad, maar opsluiten in de keuken/bijkeuken s'nachts met 2 deuren ertussen doet wonderen voor de geluidsdemping.
en nu... na 2 jaar houd ze in de ochtend d'r kop tot ik langsloop
zou het een bengalen/judith kwaal zijn
Maar goed als je even weg bent ligt ie er weer in.
Helaas hebben wij niet zo'n groot huis en we kunnen hem niet ergens opsluiten. De kattenbak staat in de badkamer en vind het zo zielig om hem daar 's nachts op te sluiten