Mega-spin IN mijn (dek-) bed!!! AAAGHHH! (incl. foto's)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 13:04

nikkigioa schreef:
Claudienee schreef:
Ik zit gewoon helemaal te rillen :=
Héél dapper van je dat je 'm gevangen hebt, daar had ik eerst even een stoere vent voor opgetrommeld :')

Dapper hè.... Ik was alleen thuis.... :=

ik ozu mijn vriend gebeld hebben.. echt waar _O-

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 13:08

Jolandaa schreef:
ik ozu mijn vriend gebeld hebben.. echt waar _O-

ik ook :o

vind je echt super dapper!!! spinnen zijn ENG!

Berdien

Re: Mega-spin IN mijn (dek-) bed!!! AAAGHHH! (incl. foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 15:04

Oh TS, wat een held ben jij zeg! Zo'n vieze enorme walgelijke achtpoterd in je dekbed vinden en hem nog zelf vangen ook. Respect! Ik was van mijn stokje af gegaan denk ik _O-
Wel goed dat je hem buiten hebt gezet. Spinnen vind ik dood- en doodeng, maar doodmaken vind ik dan weer zielig :+ Ze zijn immers heel nuttig, en ze kunnen er zelf ook niks aan doen dat ze er monsterlijk uit zien :')

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 15:08

whaa bah wat een goor beest :s
heb je mevrouw spin al gevonden ;)

vind het heel stoer van je :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:14

OMG! :wow:

Ik krijg gelijk de kriebels nu _O-

Als ik ergens bang voor ben zijn t spinnen..

Omg, ik zou gelijk niet meer willen slapen _O-

Totdat ie écht weg is liefst plat, of mag ik dat niet zeggen :')

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:28

Oooow gatver wat een smerige beesten zijn het toch! Krijg echt helemaal rillingen bij het zien van de foto! BAH! Ik zou ook echt niet meer durven slapen!

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:30

Wauw wat dapper :D ik had hem platgeslagen met een hamer totdat ik zeker wist dat ie morsdood was :o ben zooooo bang voor spinnen! Zeker zulke grote :P

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:28

Haha Nik!!! dat moet echt jij weer hebben :P

Dapper van je hoor, alleen zijn ze zo lastig te vangen op het dekbed... heb er ook ervaring mee helaas ;)

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:47

katten helpen trouwens wel eens met spinnen. Die van mij heeft er een sport van gemaakt om vliegen en ander spul dat snel kruipt/vliegt te vangen en ze vreet ze nog op ook. Soms werkt ze samen met de hond,vangt zij de insecten en vreet hij ze op :D teamwork! Ik heb echt haast nooit last van ongenode gasten in huis haha

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:13

Hoe heten deze spinnen eigenlijk? Ze zitten hier helaas ook veel.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:30

ooo jakkes!!!!

dat heb ik ook eens gehad,durfde 3 weken niet meer in mijn eigen bed te slapen omdat ik bang was dat ze eitjes had gelegd...

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:37

Suzanne F. schreef:
Hoe heten deze spinnen eigenlijk? Ze zitten hier helaas ook veel.

hier zitten ze ook veel en geen idee hoe ze heten,.wij noemen ze altijd "Goliath". :+ :D

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:49

Hhihi respect!
Ik had het hele huis bij elkaar gegilt net zolang tot me Pa aan komt lopen en hem weghaalt :=

Ik heb één keer een spin in mij nbed gehad
En ik heb aan de andere kant van mijn kamer geslapen (Op de grond met kussen en Dekens -Die ook nog grondig gecontroleerd werden-) :')

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:45

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:51

denk niet dat je bang hoeft te zijn voor eitjes, volgens mij sterft een vrouwtje na het leggen van eitjes ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:18

*kijkt om zich heen* :+

Dat is idd een behoorlijk monster TS!
Ik ben zelf ook een ontzettende doos waar het op spinnen aankomt, maar hier komt een verhaal voor alle spinnenfoben!

Ik heb 2 jaar lang in een oud pand gewoond (antikraak) en alles was leuk en wel, zeer interessante plek om te leven.
Totdat..ik een joekel van een spin op de muur zag zitten. Zo groot als m'n hand, zag er hetzelfde uit als de bedpartner van TS.
Ik gillen natuurlijk en ik roep m'n huisgenoot (ook al zo'n heldin op sokken) en we proberen tot een oplossing te komen van een afstandje. Uiteindelijk besloten we om een (groot) bakje te pakken en daar wat karton onder te schuiven, vervolgens zouden we dan het karton vervangen met ductape. Nou het vangen was natuurlijk een drama, want we wilden allebei niet dichtbij dat joekel komen.
Na een uur ofzo had ik er eindelijk genoeg van en trok ik de stoute schoenen aan. Bibberend ging ik op pad met m'n bakje. Net voordat ik 'm over het monster heen deed ging ie op z'n achterpoten staan en ging lekker dreigen met z'n bek en voorpoten. Ik moest bijna m'n onderbroek verschonen _O-
Anyway, hij was gevangen en we pakten de ductape erbij, maakten er een mooi matje van en schoven het bakje eroverheen. Ja...dus...toen hadden we een gedrocht in een bakje :+ Een vriend wilde 'm wel hebben gelukkig :Y)

Daar bleef het niet bij, in die twee jaar hebben we er (schrik niet) 35 gevonden! :oo (nu mag je schrikken) We hebben ze allemaal op dezelfde manier gevangen en het werd nooooooit minder eng. Deze waren monsterachtig groot en leken ook nog vrij bloeddorstig :D

De grootste schrik heb ik gehad toen 1 van de spinnen pootjes onder de rand van het bakje kwam en op de tape bleef plakken...die brak dus af. GILLEND zijn we naar de andere kant van het huis gerend. :')

We hebben er nog tien boven onze voordeur gehad, in bakjes en wel. De gedachte was dat als 1 van onze vrienden weer eens keihard de deur dichtsmeet dat er dan minstens 1 spin naar beneden kwam rollen :))
Het klinkt vreselijk, maar ik heb nooit de behoefte gehad om ze vrij te laten, van mij mochten deze griezels echt kreperen en normaal heb ik een 'bleeding heart' voor alles wat leeft, maar hier trok ik de grens.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:24

ochjee... heel bokt weer in rep en roer door een spinnetje _O-

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 06:24

Ja echt mooi _O-

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 06:31

ARGGGGGG,inderdaad ,moet bijna overgeven van angst als ik zo`n monster tegen kom.Vind ze verschrikkelijk eng,en ik geloof er stellig in dat ze een partner hebben ook al beweerd men dat ze alleen leven heb ik wel eens verschillende mensen horen zeggen in mijn omgeving.Maar als ik in de tuin wat potten vberschuif dan zitten daar er wel altijd 2 een kleinere en weat lichter van kleur en dan die andere.Goed dat je die al hebt gevonden ben je er weer van af.Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 06:34

phormicola schreef:
*kijkt om zich heen* :+

Dat is idd een behoorlijk monster TS!
Ik ben zelf ook een ontzettende doos waar het op spinnen aankomt, maar hier komt een verhaal voor alle spinnenfoben!

Ik heb 2 jaar lang in een oud pand gewoond (antikraak) en alles was leuk en wel, zeer interessante plek om te leven.
Totdat..ik een joekel van een spin op de muur zag zitten. Zo groot als m'n hand, zag er hetzelfde uit als de bedpartner van TS.
Ik gillen natuurlijk en ik roep m'n huisgenoot (ook al zo'n heldin op sokken) en we proberen tot een oplossing te komen van een afstandje. Uiteindelijk besloten we om een (groot) bakje te pakken en daar wat karton onder te schuiven, vervolgens zouden we dan het karton vervangen met ductape. Nou het vangen was natuurlijk een drama, want we wilden allebei niet dichtbij dat joekel komen.
Na een uur ofzo had ik er eindelijk genoeg van en trok ik de stoute schoenen aan. Bibberend ging ik op pad met m'n bakje. Net voordat ik 'm over het monster heen deed ging ie op z'n achterpoten staan en ging lekker dreigen met z'n bek en voorpoten. Ik moest bijna m'n onderbroek verschonen _O-
Anyway, hij was gevangen en we pakten de ductape erbij, maakten er een mooi matje van en schoven het bakje eroverheen. Ja...dus...toen hadden we een gedrocht in een bakje :+ Een vriend wilde 'm wel hebben gelukkig :Y)

Daar bleef het niet bij, in die twee jaar hebben we er (schrik niet) 35 gevonden! :oo (nu mag je schrikken) We hebben ze allemaal op dezelfde manier gevangen en het werd nooooooit minder eng. Deze waren monsterachtig groot en leken ook nog vrij bloeddorstig :D

De grootste schrik heb ik gehad toen 1 van de spinnen pootjes onder de rand van het bakje kwam en op de tape bleef plakken...die brak dus af. GILLEND zijn we naar de andere kant van het huis gerend. :')

We hebben er nog tien boven onze voordeur gehad, in bakjes en wel. De gedachte was dat als 1 van onze vrienden weer eens keihard de deur dichtsmeet dat er dan minstens 1 spin naar beneden kwam rollen :))
Het klinkt vreselijk, maar ik heb nooit de behoefte gehad om ze vrij te laten, van mij mochten deze griezels echt kreperen en normaal heb ik een 'bleeding heart' voor alles wat leeft, maar hier trok ik de grens.

Geweldig wat een super verhaal,ben er heel bang voor maar je hebt het zo leuk/grappig geschreven dat ik toch moest lachen hoor.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 08:05

Omg!!
Die is echt zoo eng.!
Dat je er zelfs nog een foto van durfdee te maken :+
Heb je de volgende nacht wel lekker geslapen? :O
Ik had hhem denk ik wel in het huis van die buurvrouw gedaan :Y)
Levend en al!
Eik zouden ze een speciaal spinnenpotje moeten maken waar het onderkantje van naar beneden kan, zodat de spin geplet wordt :+
En dan ook heeel langzaam :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 08:59

Brrrrr phormicola! Dat dreigen op achterpoten ook nog! %)

Werd er zo naar van dat toen m'n man net de kamer binnen kwam lopen en me op m'n schouder tikte ik echt een klein gilletje slaakte :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 09:35

Oh jakkes phormicola, dat klinkt voor mij echt als het house from hell := Bij zulke groterds begin ik serieus te huilen, dan weet ik niet meer waar ik het zoeken moet _O-

Gisteravond zat ik bij mijn ouders thuis, poes lag te slapen op de bank, hond lag te slapen op het kleed. Tot ineens onze bejaarde poes van de bank af kwakte, naar de hoek hobbelde en daar een ENORME spin wegtikte. Iiiiiieeehhhhh!!!!! Poes was alleen niet snel genoeg dus de spin ging roetsj onder de bank. Gelukkig niet mijn bank, maar die er naast staat. Om moeders gebruld, die zou de spin wel even vangen. Dus niet, spin zat midden onder de bank met zijn middelste pootje omhoog gestoken :')
Hond erachter aan, maar die kreeg hem ook niet. Ondertussen zat ik zowat bij mijn vader op schoot, al roepend dat hij ECHT gevangen moest worden, anders ging ik niet naar bed. :o
Uiteindelijk liep het monster tegen de muur omhoog en toen heeft mijn moeder hem (met blote handen %) ) gevangen. Volgens haar beet het kreng ook nog. Doodmaken doen we niet, we zetten ze gewoon in de carport. Vliegjes en hoekjes genoeg, daar vermaken ze zich ook wel.

Bij je ouders op bezoek is leuk, maar er zitten hier zo vaak van die enorme monsters :\ Dan heb ik in Groningen wel geen grote tuin en gezellige poezels, maar die achtpotige monsters heb ik ook niet op drie hoog 8-) *\o/*

knabbgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 15:20

Ehhh bahh :x En ik stond vanmorgen al te gillen omdat er een giga langpoot op me viel toen ik met me bovenligaam in de voorraad kast aan het speuren was naar iets te drinken :oo

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 15:33

ooh wat knap zeg! ik ben zooo bang voor spinnen! :o
Moest al huilen toen mijn broertje een langpoot op mij gooide :7
Ook heb ik een keer een spin in mijn broek gehad toen ik hem aantrok.. deze beet mij toen! ;(
Toen ik mijn broek uittrok om te zien wat het was vond ik een platte spin ;(
Ben echt als de dooooood voor spinnen! zou jou heldendaad dus nevernooitniet na doen!