Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ocharme dat kind. Ik heb het maar van haar overgenomen, en sindsdien zet ik Kira uit en in de stal
.
. Nessah schreef:Hallo,
Hebben jullie dat wel eens? Dat je dier iets doet wat niet mag, maar dat je echt je best moet doen om boos te worden omdat je het eigenlijk heel grappig vindt?
Gister kwamen hier klanten voor wat kuikens, hond was helemaal blij en wilde maar al te graag aandacht. Dat kreeg hij even niet, want ik was met die mensen aan het praten over die kippen. Goed, ik sta met 1 been tegen een muurtje en had slippers aan. Hond komt er aan, grijpt ( niet hard hoor) mijn slipper en rent keihard naar binnen.Stond ik dan.. Hahaha, natuurlijk mag het niet.. Maar zoiets heeft hij nog nooit gedaan en het was zo'n stom gezicht dat die mensen ook niet meer bij kwamen van het lachen. ( uiteraard daarna wel even "foei" gezegd en slipper liet hij toen braaf vallen.)
Ook hebben wij hem het commando "mooi" geleerd. ( op zijn achterpoten staan en een paar tellen blijven staan) Als mijn vriend en ik tv aan het kijken zijn en hondje vindt dat hij aandacht verdient gaat hij nu voor onze neus uit het niets "mooi" doenIs eigenlijk een vorm van bedelen, wat niet mag. Maar het ziet er super grappig uit
![]()
Ben benieuwd wat voor dingen jullie wel eens hebben mee gemaakt met je huisdier dat je haast niet boos kon worden.
Groetjes, Agnes.
Celinee_ schreef:Onze kat is soms net een hond. Als hij buiten is en je roept hem dan komt hij 9 van de 10 keer.
dat was wel een MagNiet). Maar goed. Ik was in de keuken, katten in de tuin, komt er een mevrouw met een grote hond aan. Stoffel stond al op met 'Destroy' in de ogen, Muts heel stoer ernaast met 'Wat hij kan kan ik ook' in de ogen klaar voor de aanval. Ik roep uit het keukenraam: 'Stoffel, Muts, DOWN!' En ze gingen heel netjes weer liggen...De totaal verbijsterde blik van die mevrouw, zo van de katten naar mij en weer terug...Onbetaalbaar 
Lara_Silver schreef:Joh...Dat scheelt in het kattengrit! Geef mij ook zo'n kat!Helemaal vergeten in mijn eerste post. Wij hebben dus ook een kat die in de wc piest... Gaat op de bril staan en laat het in de pot lopen.
Pluizebolpum schreef:Ik roep uit het keukenraam: 'Stoffel, Muts, DOWN!' En ze gingen heel netjes weer liggen...De totaal verbijsterde blik van die mevrouw, zo van de katten naar mij en weer terug...Onbetaalbaar

Dat is iets wat ze echt af moet leren want ze begint er nu buiten ook mee.
MAG NIET en dan gaat ze klagelijk miauwen
maar gisteren kwam ik dus thuis en toen sprong ze ineens zo uit de bosje
Ik dacht werkelijk dat ik een hartverzakking kreeg 
Daarna springt ze er snel van af.
Dat doet ze nu ook niet meer, behalve als er voetbal op is:
Mijn hond (inmiddels dood helaas) ging soms stiekem graven achterin de tuin. Dat mag uiteraard niet, en dat wist ie heeeel goed! Als je dan thuis kwam, en je riep hem, kwam ie knetterhard aangecrosst, en dan suuuuper overdreven vrolijk. Helaas voor hem, was het een Berner sennen met zo'n mooie witte borst.. Die dan pikzwart was
Dan zei: Max, wat heb jij gedaan?! En dan ging hij zitten, kopje naar beneden, knipperen met zn oogjes, heel zielig. En dan kon ik echt niet boos op hem blijven!
Tallie1979 schreef:Lara_Silver schreef:Helemaal vergeten in mijn eerste post. Wij hebben dus ook een kat die in de wc piest... Gaat op de bril staan en laat het in de pot lopen.
Ik heb zo'n kat die uit de wc drinkt
Ze kan er alleen nooit zo goed bij want we hebben een "plons" wc