Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dussss

Re: Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:47

Hahaha nee maar denk dat hij het dan niet op kan houden ofzo. Ze zijn net een jaar!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 13:27

Helemaal vergeten in mijn eerste post. Wij hebben dus ook een kat die in de wc piest... Gaat op de bril staan en laat het in de pot lopen. :=

paarden652

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:30

Bij ons is het een echte dierentuin. Zo heb ik een hond, die begint te janken als ze het woord poes hoort. Dan kijkt ze heel zielig en gaat ze voor jouw been zitten.

Onze poes daagt ook graag de hond uit. Dan loopt ze er voorbij en gaat ze aan onze voeten zitten. Dit heeft geduurt todat de hond ze een duw gaf. Verder, ons paard :P

Ze ontsnapt altijd uit de wei. Met snok erop. Het is een tinker, 3 jaar, en ze loopt gewoon door de draad. Vroeger waren we altijd boos, maar nu staan we te kijken, te wachten, en dan: Jajaja, tis weer zo ver! Te roepen als ze erdoor gaat :P

Maar het grappigste van al: Mijn zusje van 12 is verzot op mijn paard. Zei zelf is een tenger ding, dus een tinker is voor haar een beetje sterk. Kira was net bekapt, en ze vroeg of ze Kira in de stal mocht zetten. Nu ja, de stal was 3 meter verder, dus ze mocht dit. Ze pakt Kira en gaat richting stal. Ik ondertussen wat praten met de eigenaars van de manege. Na 10 minuten draai ik mij om: Geen Kira in de stal. Ik beginnen zoeken en zoeken. Vind ik mijn zus 500 meter verder in het bos, samen met Kira, waar ze heel hard aan het trekken was. Kira, had besloten sappige grasjes te gaan eten. Mijn zusje had haar niet kunnen houden en was gewoon maar meegelopen :P Ocharme dat kind. Ik heb het maar van haar overgenomen, en sindsdien zet ik Kira uit en in de stal :P

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:49

Toen ik nog in mijn oude huis woonde, had ik een vriendin die een straat achter mij woonde. Onze katten volgden ons altijd naar haar huis. Haar ouders slaapkamers was aan de andere kant van hun huis. Hun hadden 's nachts een keer het raam open staan. En ik was die dag bij mijn vriendin geweest. Was mijn kat dus 's nachts terug gegaan. Op 1 of andere manier bij haar ouders slaapkamer raam gekomen en naar binnen gegaan. Dus hun horen midden in de nacht een plof en ze voelden wat over het bed heen lopen. In eerste instantie dachten ze dat het hun hond was, maar toch voor de zekerheid het licht aangedaan. Bleek mijn kat daar mooi op het bed te zitten. Dus hun die kat weer naar buiten gebracht en het raam dichtgedaan. Heeft die kat daar de hele nacht voor het raam zitten miauwen! Toen wij het die dag daarna hoorden kwamen we ook echt niet meer bij, geniale kat :P.

Ook mogen onze katten niet op het aanrecht. En dat weten ze dondersgoed. maar onze keuken zit zegmaar aan de voorkant van het huis, dus kunnen ze via daar naar buiten kijken. Ging ik laatst weg. Dus ik loop de deur uit, kijk ik nog naar binnen door het raam. Zie ik precies mijn kat op het aanrecht springen en me echt aankijken waar ga je heen. Die kop van haar was echt geniaal :P.

Rangeela

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:53

Nessah schreef:
Hallo,

Hebben jullie dat wel eens? Dat je dier iets doet wat niet mag, maar dat je echt je best moet doen om boos te worden omdat je het eigenlijk heel grappig vindt? :')

Gister kwamen hier klanten voor wat kuikens, hond was helemaal blij en wilde maar al te graag aandacht. Dat kreeg hij even niet, want ik was met die mensen aan het praten over die kippen. Goed, ik sta met 1 been tegen een muurtje en had slippers aan. Hond komt er aan, grijpt ( niet hard hoor) mijn slipper en rent keihard naar binnen. :') Stond ik dan.. Hahaha, natuurlijk mag het niet.. Maar zoiets heeft hij nog nooit gedaan en het was zo'n stom gezicht dat die mensen ook niet meer bij kwamen van het lachen. ( uiteraard daarna wel even "foei" gezegd en slipper liet hij toen braaf vallen.)

Ook hebben wij hem het commando "mooi" geleerd. ( op zijn achterpoten staan en een paar tellen blijven staan) Als mijn vriend en ik tv aan het kijken zijn en hondje vindt dat hij aandacht verdient gaat hij nu voor onze neus uit het niets "mooi" doen :') Is eigenlijk een vorm van bedelen, wat niet mag. Maar het ziet er super grappig uit :D

Ben benieuwd wat voor dingen jullie wel eens hebben mee gemaakt met je huisdier dat je haast niet boos kon worden.

Groetjes, Agnes.

Echt grappig!

Zo hadden wei een keer pauze met de paarden, zei grazen wij op bankje kletsen, op een gegeven moment pauze klaar, lopen we naar de paarden, die lopen heel voorzichtig weg, wij blijven die kant op lopen, denk dat ze gewoon het lekkerste gras/kruiden zoeken. Beginnen ze steeds harder te lopen, op een gegeven moment in draf, zei aan zei, daar gingen ze zonder ons naar huis gezellig met z'n tweetjes. Maar we konden het ook niethelpen, we vonden het geweldig, lagen in een deuk. Was echt een mooi gezicht hoe ze zei aan zei lekker naar huis dribbelden... Hadden wij ze maar gewoon vast moeetn houden, hadden ze de kans niet gehad.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:55

Mijn kat ligt nu lekker te soezen in de wasmand met propere kleren, gelukkig heeft vriendlief er nog een handdoek over gelegd waar ze wel op mag zodat de kleren niet terug vuil zijn.
Ik mag geen doos, zak of wasmand ergens laten staan of madame ligt er in te slapen.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:57

Mijn kat ligt alleen in de wasmand als die leeg is B-)

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:00

Bij Madame moet er iets in liggen anders kijkt ze nog verontwaardigd ook.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 08:25

Celinee_ schreef:
Onze kat is soms net een hond. Als hij buiten is en je roept hem dan komt hij 9 van de 10 keer.

Hihi, die van mij standaard ook, lopen netjes aan de voet, komen als je roept. Zo had ik eens, naja, dit is geen mag niet wel grappig, maar toch, twee rooie katers waarvan er eentje de pest had aan honden en erom bekend stond dat ie ze rustig aanviel als ie de kans kreeg (had katlief al eens betrapt dat ie achter een grote, zeer angstige met de staart tussen de poten rennende, Herdershond aan zat := dat was wel een MagNiet). Maar goed. Ik was in de keuken, katten in de tuin, komt er een mevrouw met een grote hond aan. Stoffel stond al op met 'Destroy' in de ogen, Muts heel stoer ernaast met 'Wat hij kan kan ik ook' in de ogen klaar voor de aanval. Ik roep uit het keukenraam: 'Stoffel, Muts, DOWN!' En ze gingen heel netjes weer liggen...De totaal verbijsterde blik van die mevrouw, zo van de katten naar mij en weer terug...Onbetaalbaar _O-

Lara_Silver schreef:
Helemaal vergeten in mijn eerste post. Wij hebben dus ook een kat die in de wc piest... Gaat op de bril staan en laat het in de pot lopen. :=
Joh...Dat scheelt in het kattengrit! Geef mij ook zo'n kat! :D

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:53

Pluizebolpum schreef:
Ik roep uit het keukenraam: 'Stoffel, Muts, DOWN!' En ze gingen heel netjes weer liggen...De totaal verbijsterde blik van die mevrouw, zo van de katten naar mij en weer terug...Onbetaalbaar _O-
Afbeelding

:D

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:08

Pluizebolpum schreef:
Ik roep uit het keukenraam: 'Stoffel, Muts, DOWN!' En ze gingen heel netjes weer liggen...De totaal verbijsterde blik van die mevrouw, zo van de katten naar mij en weer terug...Onbetaalbaar _O-

_O-

Zo zit onze kat tijden lang voor de coniferen (daar zitten vogels in en achter). Mijn vader was in de garage aan het werk en die ziet die kat daar geduldig voor de coniferen zitten te wachten totdat er een vogeltje in de buurt zit.
Dus mijn vader zegt tegen de buurjongen die bij hem was. 'kijk, onze kat heeft straf. Ik heb tegen hem gezegd dat hij in de hoek van de tuin moet zitten en alleen om mag kijken als ik hem roep' en dus roept m'n vader die kat 'HEY' en de kat kijkt om.. 'Voor je kijken!' en de kat kijkt weer voor zich uit. :')

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:23

Mijn kat is dol op alles wat naar paarden stinkt(vroegere manege kat).Dus als ik van stal kom kruipt/kroelt ze met de schoenen of laarzen die je aan had.Dekens,hèèrlijk....
Ze maakt geen deuren open maar springt er tegen aan als ze er door wil.Lig je `snachts te slapen hoor je,boink boink boink boink |o
En ze mikt alles van tafel }>

Leuke verhalen hier allemaal :D

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:40

Mijn poes vist onderbroeken uit mn wasmand en gaat er dan met een gelukzalige blik op liggen... >;) :=

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:06

mijn verzorgpaard leeft altijd de poetstas. Hij pakt hem vast en keert het zo ondersteboven. Maakt overigens geen verschil of het in een kist of tas zit, maar na 2 gesneuvelde kisten ben ik toch maar over gegaan op de tas :P die breken niet zo makkelijk.
En ondertussen maar onschuldig blijven kijken :')

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:16

Ik lig hier helemaal vlak om de verhalen! _O-

Mijn kat houdt erg van soep, vaak eet ik soep uit die grote mokken en als ik klaar ben zie je haar met dr hoofd helemaal in die mok naja het vervolg is hele rode snoet van de tomatensoep. nee het mag niet maar ik vind het zo schattig!

Ik heb daarnaats een jackrussel reu die is gek op sokken en zodra er 1tje in de klompen zitten of gewoon op de grond pakt die gauw een sok en gaat die als een gek door de woonkamer of de tuin crossen en je krijgt hem echt niet afgepakt todat je echt heel boos word maar het is echt een heel lachwekkend gezicht

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:24

Oh jee ik heb een kat van net 1 jaar en die doet natuurlijk nog heel veel dingen die niet mogen :+

Mensen aanvallen in huis :+ Dat is iets wat ze echt af moet leren want ze begint er nu buiten ook mee.
Wat ze doet: Ze ziet iemand aankomen en zij verstopt zich (bijvoorkeur) aan de anderen kant van de deur, zodra degene door de deur stapt, springt ze met haar voorpoten in de lucht te voorschijn om vervolgens met 4 poten te gelijk door de kamer te hupsen :+
Nou deed ze dit nooit bij mij, heel af en toe vergist ze zich weleens, zit ze helemaal klaar voor mijn vriend, maar dan kom ik door de deur en dan schrikt ze echt van: :oo MAG NIET en dan gaat ze klagelijk miauwen :D maar gisteren kwam ik dus thuis en toen sprong ze ineens zo uit de bosje :n Ik dacht werkelijk dat ik een hartverzakking kreeg :D

Ze mag ook niet op het aanrecht, doet dit wel uiteraard. Ze zit me namelijk elke middag op het aanrecht op te wachten als ik thuiskom :+ Daarna springt ze er snel van af.

Ze pest het konijn wat absoluut niet mag. Als ze de kans krijgt mept ze hem helemaal in elkaar, konijn kan dus niet meer los in de tuin. Ze doet het alleen als wij niet kijken, ik hoef maar tegen het raam te tikken en ze gaat heel onschuldig NAAST het hok zitten kijken, bij voorkeur een beetje met de ogen gesloten.

Ze mag niet op het TV meubel :n Dat doet ze nu ook niet meer, behalve als er voetbal op is:
Afbeelding

Ach en zo zijn er nog wel veel meer dingen hoor :D
Maar ze is zo'n schatje, is heel erg de baas in haar eigen tuin werkt alle andere katten op een vrij agressieve manier de tuin uit :o
Laatst bijgewerkt door SAKKIA op 04-06-10 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:24

Leuke verhalen :D Mijn hond (inmiddels dood helaas) ging soms stiekem graven achterin de tuin. Dat mag uiteraard niet, en dat wist ie heeeel goed! Als je dan thuis kwam, en je riep hem, kwam ie knetterhard aangecrosst, en dan suuuuper overdreven vrolijk. Helaas voor hem, was het een Berner sennen met zo'n mooie witte borst.. Die dan pikzwart was :P Dan zei: Max, wat heb jij gedaan?! En dan ging hij zitten, kopje naar beneden, knipperen met zn oogjes, heel zielig. En dan kon ik echt niet boos op hem blijven!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:26

Oh, en onze vorige Berner mocht nooit op de banken liggen, maar dat deed ze wel. Toen hebben mijn ouders een tijdlang kranten neergelegd. Kwam je 's ochtends beneden, kranten helemaal gescheurd en verfrommeld, duidelijk dus dat ze er had gelegen, maar we hebben haar nooit betrapt!
Oh en mijn haflinger weet dat ik vaak snoepjes in mijn poetskist heb. Dus die gaat geregeld over de kop, om m open te krijgen :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:29

De hond van mijn ouders kun je ook altijd precies zien als ze iets stouts heeft gedaan. Ze ligt namelijk altijd op één plek als mijn ouders ergens van thuis komen, ligt ze daar niet maar op haar kussen dan weet je dat ze iets gedaan heeft. Ze kijkt je dan ook niet aan en idd knipperen met de ogen, om de mond slikken e.d. Echt heel erg zielig is ze dan :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:34

Lara_Silver schreef:

Ik heb zo'n kat die uit de wc drinkt :')

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:35

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:39

Tallie1979 schreef:
Lara_Silver schreef:

Ik heb zo'n kat die uit de wc drinkt :')

Dat die van mij ook :j Ze kan er alleen nooit zo goed bij want we hebben een "plons" wc :D :D
Oh daar moet ik echt nog even een foto van maken. Ook dat mag niet, maar het ziet er hilarisch uit want ze moet echt op de kop in de pot wil ze er bij kunnen :D

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:45

Ach ja, onze honden gaan wel is op de eettafelstoel zitten als ze de kans krijgen... of ze doen doodleuk een willekeurige deur open. en de jonge honden gaan weleens om de grote denneboom heen lopen als ze naar binnen moeten

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:46

Onze kat gaat altijd in de avond van die fratsen uithalen.
Zijn we aan het eten en dan krijgt ie te kort aandacht, vind ze, en dan gaat ze effe lekker in je voet bijten of ze springt in het bergmeubel achter de fotolijstjes, totdat je zeg stoffel eruit :P

En nog later op de avond gaat ie rondjes lopen en vervolgens alles proberen totdat ze aandacht krijgt, even achter de tv zitten! hebben wij ineens geen beeld meer :P
Of in onze nieuwe gordijnen hangen :|
Maar als je dan naar dr toe komt weet ze het en rent ze keihard weg! haha die katten zijn echt boefjes hoor

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:48

Mijn vorige hond ging ook altijd uit zichzelf al onder de linnekast liggen als hij iets stouts had gedaan... :D