Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
arm ding ze is ook echt doodongelukkig 
Mossel schreef:klopt heb ook een erg getraumatiseerde hondarm ding ze is ook echt doodongelukkig
Ik heb het niet van een leek geleerd, de man leidt politiehonden op op hoog niveau, gediplomeerd diensthonden instructeur, en docent gedragsleer binnen de bond van diensthonden, daarbij fokt hij zelf ook honden, en je kan mij niet vertellen dat die man het verkeerde leert aan mensen met een ongelovelijk dominante hond.
ik heb een wel opgevoede hond hier lopen. Annettu_ schreef:Kunnen we mischien het ontopic houden ?
Ik heb al hulp gevraagt aan de vriend van mijn vader, Ik ben er al uit. Ik had niet om boktmensen om elkaar af te katten hoe ze elkaars hond opgevoed hebben.
HBVisser schreef:Tja dat had ik al verwacht. Geeft niet hoor, maar daar trek ik dus wel mijn conclusies uit.
En ik zal dat wel nooit begrijpen. Vasthouden aan een bepaalde methode terwijl meerdere mensen hier met kennis van zaken zeggen dat het ook op een vriendelijker manier kan.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand niet op een meer zachtaardige manier met zijn hond om wil gaan. Doodsimpel omdat zijn/haar manier altijd gewerkt heeft. Kortzichtigheid noem ik dat en ik hoop dat de ts wel verder wil kijken dan haar neus lang is.
Ik zeg absoluut niet dat mijn manier het walhalla is maar ik sta wel open voor verschillende methoden en lees alles wat te maken heeft met hondengedrag. Zo leer ik dagelijks bij en blijf ik up to date.
zitake schreef:HBvisser:Dus jou conclusie is dat iemand niet op een zachtaardige manier met zn hond omgaat omdat die dan mss 2 tot 3 keer in zn puppyleven op zn rug/zij heeft gelegen. Idiote conclusie maar goed dat zegt ook genoeg over jou, je trekt conclusies over iemand die je persoonlijk niet kent en nooit hebt zien omgaan met zn hond. Heel kort door de bocht dus.
Ik leer ook dagelijks bij, hoef niet alles te lezen (en heb er gewoon de tijd niet voor, ik stop die tijd liever in nuttig bezig zijn met mn hond, leuk wandelingetje, half uurtje spelen,... )en sta ook open voor verschillende methodes, geef mensen alle dagen tips.
Nikki__ schreef:Krijg nou niet echt het idee dat je open staat voor verschillende methodes Zitake.
Zoals al meerdere malen in gezegt (vraag me af waarom je daar dan niet op reageert), is dat de moeder hond haar pup geen onderdanige houding afdwinkt, omdat dit simpelweg niet zo werkt in de hondenwereld.
Nikki__ schreef:Krijg nou niet echt het idee dat je open staat voor verschillende methodes Zitake.
Zoals al meerdere malen in gezegt (vraag me af waarom je daar dan niet op reageert), is dat de moeder hond haar pup geen onderdanige houding afdwinkt, omdat dit simpelweg niet zo werkt in de hondenwereld.
de enige die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben ben jij en HBVisser