Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jibbel schreef:Dat ik er dan ook nog een half maandsalaris aan DA-kosten aan uitgeef snapt hij helemaal niet.
Urko schreef:Ik kan er niet over uit dat iedereen zegt, weg doen die hond! ALS MIJN vriend aan zou komen, dat ik 1 van mijn dieren weg moest doen omdat meneer het daar toevallig niet mee kan vinden... nou dan weet ik wel wie er uit vliegt. En ik weet dat mijn vriend niet zo heel blij is mijn beestjes, hij wil mij niet kwijt, ik hem niet, en ik mijn beesten ook niet.
TS heeft er nu eenmaal mee ingestemt met een hond en ze zal zich er dan ook in moeten verdiepen hoe zij wel een goede band kan krijgen met het dier. Maar daar moet ze dan wel voor open staan!

Chiqa schreef:Jibbel schreef:Dat ik er dan ook nog een half maandsalaris aan DA-kosten aan uitgeef snapt hij helemaal niet.
Is dat niet een beetje zwaar overdreven.....Als er een dier wel goedkoop is is het wel een konijn, van zijn levensdagen nooit meer uitgegeven dan een paar euro per maand voor stro, brood en wat brokken.
Echt dat is wel te overzien hoor.
XoNo schreef:Idd Yamcha...en wat betreft het sentimentele gezeik, ik was niet degene die met dat verhaaltje op de proppen kwam hoor. Ik ben ook niet voor het vermenselijken van wat voor dieren dan ook, maar als er meer mensen op die manier met honden om zouden gaan en zouden realiseren dat ook zij gevoel hebben, dan had de TS wellicht wel nóg wel 2 keer nagedacht voor ze aan een hond begon.
Ik zeg ook, hond weg, voor de hond beter, voor de TS beter en vriendje moet inderdaad niet zeiken.
Daarom heb ik dus voor een vent gekozen die het wat dieren betreft ook niet gek genoeg kan
Jibbel schreef:Reken daar je consulten elke keer bij en ik ben totaal meer dan 400 (en dat is voor mij een half maandsalaris ja..)
puma schreef:Echt walgelijk hoe jij over je hond praat (een pup nog wel die niks midaan heeft!!) Zeggen dat je hem haat en hopen dat hij onder een auto loopt en je serieus afvragen of je hem in de schuur op kunt sluiten, gadverdamme.
XoNo schreef:Ik heb mijn vriend geselecteerd op dierenliefdeMensen die niet van dieren houden, komen er bij mij niet in
Yamcha schreef:puma schreef:Echt walgelijk hoe jij over je hond praat (een pup nog wel die niks midaan heeft!!) Zeggen dat je hem haat en hopen dat hij onder een auto loopt en je serieus afvragen of je hem in de schuur op kunt sluiten, gadverdamme.
Hallo, een beetje minder mag ook wel.
En dat de hond niks misdaan heeft, maakt niet uit. Ze zegt ook niet dat ze hem haat, ze zegt dat ze niks met hem heeft, en woorden zoals walgelijk vind ik helemaal niet gepast. Kom op zeg, je hoeft iemand niet gelijk de grond in te trappen hoor.
wimmus schreef:Ja goh, dat meent ze heus. Waarschijnlijk duwt ze 'm straks op de snelweg uit haar auto of vergiftigd ze hem straks. Bel de dierenbescherming, wees een held!
wimmus schreef:Ja goh, dat meent ze heus. Waarschijnlijk duwt ze 'm straks op de snelweg uit haar auto of vergiftigd ze hem straks. Bel de dierenbescherming, wees een held!