Inbrekers: wat zou jouw hond doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zou jouw hond doen?

Inbrekers? Die zouden niet binnen komen, mijn hond verscheurt ze levend!
74 (30%)
Mijn hond zou hard blaffen, maar bijt niet.
64 (26%)
Mijn hond? Die slaapt gewoon verder!
8 (3%)
Die van mij zou ze kwispelend tegemoet komen en ze een kop koffie en een koekje aanbieden
72 (29%)
Anders...
27 (11%)

Totaal aantal stemmen: 245

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 15:06

Rennen er hard blaffend op af om ze vervolgens op te eten, likkend uiteraard... :D Zijn echt allemansvriendjes :D

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 18:29

Heb zelf geen hond, maar de mensen waar mijn pony staat hebben wel een hond,
en als het donker is, en die hoort je dan ben je echt de klos! Das is zon mega bakbeest met uber veel spieren.
zon dikke hals dat hij de neusriem van een belg als halsbant heeft (daaronder nog zon aansnoer ketting).
Verder trouwens echt een super schatje en denk dat hij nog puppy is geloof ik :+
Maar die grijpt dus echt wel :o

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 18:34

mijn twee 'levensgevaarlijke' Border Collies gaan achter me staan gluren en verwachten dat ik de inbrekers wegjaag....

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 12:05

Mijn teefje is erg fel naar vreemde mensen in huis, maar ik weet niet of ze daadwerkelijk zal bijten. Wel als ze naar haar toekomen, want het is een angstbijter. Maar ik denk dat haar felle geblaf en uitstraling menig inbreker wel zal afschrikken.

Mijn reutje begroet ze kwispelend denk ik, die gaat staan kijken of ze hem niet wat lekkers kunnen geven (als hij het tenminste al hoort, want hij begint wat doof te worden :D )

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 12:11

Mijn hond kwispeld naar iedereen en ziet iedereen graag en dacht ook 'die gaat de dieven waarschijnlijk nog tonen waar alles ligt', nu enkele weken geleden kwamen ze midden in de nacht folders >;) rond brengen en vanaf dat die persoon aan onze deur kwam begon de hond enorm te blaffen en grommen en vanaf dan weet ik dat hij zou blaffen.
Als dan toch zouden binnen komen zou hij wel onder tafel gaan liggen en zich verstoppen maar hij zou wel blaffen, mijn grote held :D .

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:51

latnahc2 schreef:
mijn hond gaat eerst grommen en als je dan een stap dichterbij zet hangt hij erin en vreet hij je op.
ik heb een keer met een vriend geprobeert wat hij zou doen en ik ging zogenaamt naar bed en hij ging vermomt met een bivak naar binnen.
ik moet zeggen dat die vriend van me niet bang is voor hinden maar hij scheet toch nu wel 7 kleuren:P

Je hebt een pb! :)

Neluhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:50

Die van mij zou heel gevaarlijk blaffen, en daarna m een hele rondleiding geven door het huis.. Met een kopje thee erbij denk ik...

Lelle04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:58

ik denk dat mijn mastino in haar broek plast van angst haha,,

Nee ik weet het niet ik denk dat ze grijpt omdat ze schrikt en geen bekende zijn...
Ik ben 1 keer thuis gekomen en ze sliep heel diep denk ik ze schrok zo ze kwam heel hard aangerend en heel fel past toen ze mij zag was het weer goed.

Al zou ze niet grijpen ze is een grote hond met een goede blaf zal z`n werk ook wel doen.

_Rianne_

Re: Inbrekers: wat zou jouw hond doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:15

Dwergpincher Do zou ze aanvliegen en serieus bijten.
( mijn deeltijdhondje)

Mijn eigen Bonnie zou bij me in bed kruipen.