Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heel veel sterkte nogmaals TS, ik hoop zo dat jullie hem terugvinden... Het duurt veel te lang zo
Karin_88 schreef:Sjeetje alleen 8 pagina's hier al.. En nog steeds niks..
Ik hoop zo verschrikkelijk dat jullie hem vinden.. Heb 2 mensen die ik in Spijkenisse ken, gemeld en alle foto's gestuurd.. Zij kijken ook rond en komt ook te hangen op prikborden.. Ze printen het uit en hangen het op verschillende plekken rond... Gatverdarrie zeg.. Ik moet er gewoon niet aan denken om zo mijn hondje kwijt te raken... Gewoon zoek en wel wetende dat hij/zij waarschijnlijk wel leeft, maar buiten bereik is en waar..?Heel veel sterkte nogmaals TS, ik hoop zo dat jullie hem terugvinden... Het duurt veel te lang zo
cher schreef:dit is heel toevallig,
gisteravond om kwart over 11 toen ik over de groeneweg reed bij stal vandaan heb ik een chihuahua helemaal alleen daar gevonden.
het is wel uit de buurt van rozenburg, maar wel heel toevallig!
ik ben uit mn auto gestapt en zag niemand...
maar toen k naast mn auto stond begon die te blaffen naar me en hij durfde niet bij me te komen en rende weer weg de weilanden in.
k ben nog gaan kijken maar het was zo donker dat ik m niet meer kon vinden.
hij zag er precies zo ui als op de foto'.
het zou dus kunnen dat hij in schiedam is.
hopelijk heb je m snel terug! k hoop dat je hier iets aan hebt!
Chiqa schreef:cher schreef:dit is heel toevallig,
gisteravond om kwart over 11 toen ik over de groeneweg reed bij stal vandaan heb ik een chihuahua helemaal alleen daar gevonden.
het is wel uit de buurt van rozenburg, maar wel heel toevallig!
ik ben uit mn auto gestapt en zag niemand...
maar toen k naast mn auto stond begon die te blaffen naar me en hij durfde niet bij me te komen en rende weer weg de weilanden in.
k ben nog gaan kijken maar het was zo donker dat ik m niet meer kon vinden.
hij zag er precies zo ui als op de foto'.
het zou dus kunnen dat hij in schiedam is.
hopelijk heb je m snel terug! k hoop dat je hier iets aan hebt!
Ik mag toch hopen dat dit Stitch is!
Mss daar nog een keer zoeken en biljetten opplakken?
), in de hoop je moed te geven wanneer je het even niet meer ziet zitten. [BB] VERMIST! Hond ontsnapt omg. Hoenderlo/Veluwenikkigioa schreef:Mijn hond is ook kwijt geweest.
Hierbij het hele verhaal (uiteindelijk SUCCESverhaal), in de hoop je moed te geven wanneer je het even niet meer ziet zitten. [BB] VERMIST! Hond ontsnapt omg. Hoenderlo/Veluwe
Ik zal morgen een flyer voor je ophangen, bij de dierenartsenpraktijk naast ons.

weer niks dus lieverd:( jammer dat het weer niet stichje was bij amivedi grrrr dit is echt te slopend he lieffie(L) maar gelukkig zijn wij er die je steunen, en gelukkig zijn er ook heel erg veel lieve mensen hier op bokt die je steunen! we geven de moed niet op we blijven door gaan!!! (K) RoosjePoosje schreef:weer niks dus lieverd:( jammer dat het weer niet stichje was bij amivedi grrrr dit is echt te slopend he lieffie(L) maar gelukkig zijn wij er die je steunen, en gelukkig zijn er ook heel erg veel lieve mensen hier op bokt die je steunen! we geven de moed niet op we blijven door gaan!!! (K)