wat ik me afvraag, geen verstand hiervan, hoe kan zo'n virus nou overleven als je hond het niet overleefd en die ligt begraven in zo'n weide. misschien een domme vraag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
loulou schreef:ze hebben net weer gebeld.
vanmiddag mag hij naar huis![]()
hij heeft niet meer gebraakt en gepoept.
hij heeft zelfs uit zichzelf gegeten. hij eet nu kattenvoerdat vond hij schijnbaar lekkerder dan het hondenvoer wat
ze daar hadden, want kattenvoer at hij uit zichzelf en hondenvoer niet. raar hondje
enniee schreef:het gaat weer wat beter zo te zien!
wat ik me afvraag, geen verstand hiervan, hoe kan zo'n virus nou overleven als je hond het niet overleefd en die ligt begraven in zo'n weide. misschien een domme vraag
loulou schreef:ze hebben net weer gebeld.
vanmiddag mag hij naar huis![]()
hij heeft niet meer gebraakt en gepoept.
hij heeft zelfs uit zichzelf gegeten. hij eet nu kattenvoerdat vond hij schijnbaar lekkerder dan het hondenvoer wat
ze daar hadden, want kattenvoer at hij uit zichzelf en hondenvoer niet. raar hondje

Hij was super enthousiast en bijna niet te houden toen we naar de auto liepen.

joyce83 schreef:Wat ik wel knap vind is dat hij nu na een toch relatief heel zware ziekte? zo fit weer is op hele korte termijn. Is dat normaal bij Parvo dat als ze aan het opknappen zijn dat ze dan zo snel opknappen?

zoals ik eerder al schreef verwacht de arts dat het nog 2 weken duurt voordat hij weer in oude conditie is.