rotkat! hulp??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Binckydenice

Re: rotkat! hulp??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:51

Haha ik kan de lol er wel van inzien....

Melsh ging inderdaad een beetje te ver...

lila89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:52

Jezus, wat een k**kat, daar zou ik ook moordneigingen van krijgen. Moest je hond naar de DA?? Dan rekening voor de buurvrouw lijkt mij. En een klacht indienen bij woningbouw of gemeente en evt. politie. En dat luik zo maken dat hij er niet meer in kan, maar jullie kat er wel uit kan.

STERKTE ER MEE, tjee ik zou daar echt van balen joh.

Groeten, Monique

huppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:52

Wij hadden ook last van vreemde katten in huis .
We hebben een ander kattenluik gekocht met magneetjes zodat alleen onze katten er in kunnen , die hebben dan een magneetje om hun nek.
Ik vind dat de kat zelf er niks aan kan doen zo zijn katten nou eenmaal en ik vind dat je van een kat van een ander af moet blijven.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:53

daar is het al te laat voor huppeltje ze heeft die arme kat al een trauma voor het leven bezorgd

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:56

oeh, goede oplossing! Dat zal haar hopelijk leren. Nu maar afwachten of hij niet meer op komt dagen, dat zou geweldig zijn!

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 12:57

Moontje1991 schreef:
melsh schreef:
Ik zou hem eten geven met iets gevaarlijks erin. Niet zozeer giftig, maar dat 'ie even knock out of op zijn minst verdoofd is. Of iets wat katten niet mogen hebben, en dan in zo'n hoeveelheid dat het niet dodelijk is, maar dat 'ie wel goed ziek is. En dan hopen dat 'ie door heel het huis van zijn baasje kotst of zo. Dat zal haar leren.

Nouja zeg die kat kan er niks aan doen dit is gewoon dierenmishandeling expres een kat vergiftigen omdat het baasje fout is ben blij dat jij niet in mijn dorp woont zeg. (of eingelijk jij moet blij zijn)
:(

Nouja zeg de kat overgieten met stroop?
Ben je wel helemaal lekker?
Als ik jou buurvrouw was zou ik voor het gerecht slepen of anders jou overgieten met kokende stroop!

huh?trauma zal wel meevallen hoor,. enne,.wie heeft t over kokende stroop?
enige wat ie ervan over gehouden heeft is een vieze vacht(die nu dus weer schoon is) en een baasje die meer op hem gaat letten?
enne,.. denkt toch niet dat ik een hele emmer heb gedaan of zo?
kat heeft geen pijn gehad,(zou ik ook nooit doen)
en denk dat dit toch een vriendelijke oplossing is geweest.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:57

huppeltje schreef:
Wij hadden ook last van vreemde katten in huis .
We hebben een ander kattenluik gekocht met magneetjes zodat alleen onze katten er in kunnen , die hebben dan een magneetje om hun nek.
Ik vind dat de kat zelf er niks aan kan doen zo zijn katten nou eenmaal en ik vind dat je van een kat van een ander af moet blijven.

Die magenten werkte voor mij kat niet, hij verloor ze of kwam met spijkers thuis :o

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:58

Hoezo trauma voor het leven, beetje stroop op zijn vacht krijgt ie niks van hoor :n
Ik vind het een super oplossing, je moet er maar opkomen :D

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:00

mackkwek schreef:
melsh schreef:
Ik zou hem eten geven met iets gevaarlijks erin. Niet zozeer giftig, maar dat 'ie even knock out of op zijn minst verdoofd is. Of iets wat katten niet mogen hebben, en dan in zo'n hoeveelheid dat het niet dodelijk is, maar dat 'ie wel goed ziek is. En dan hopen dat 'ie door heel het huis van zijn baasje kotst of zo. Dat zal haar leren.

huh?trauma zal wel meevallen hoor,. enne,.wie heeft t over kokende stroop?
enige wat ie ervan over gehouden heeft is een vieze vacht(die nu dus weer schoon is) en een baasje die meer op hem gaat letten?
enne,.. denkt toch niet dat ik een hele emmer heb gedaan of zo?
kat heeft geen pijn gehad,(zou ik ook nooit doen)
en denk dat dit toch een vriendelijke oplossing is geweest.

Die nu schoon is?
Dat denk jij stroop krijg je er echt niet zomaar uit en dat doet enorm veel pijn om het eruit te krijgen.
EN als je goed leest zie je dat ik het over kokend heb.
Echt wat een walgelijken mensen zijn er op de wereld prijs jezelf gellukig dat je niet hier in het dorp woont want ik krijg pas moordneigingen van jou

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:02

Met een plantenspuit achter het luikje zitten en dat beest natspuiten als die binnekomt. Verder s' nachts het luik dicht doen en bij het tuincentrum kan je kattenschrik kopen (mmarja dan wil je eingen kat ook niet meer in de tuin.

Mijn moeder heeft ook zo'n terror kat in de buurt, ook zij heeft hoge dierenarts kosten aan haar kat gehad door dit beest, maar uiteindelijk niks terug kunnen krijgen.

Je zou in de tuin idd emmeers water over hem kunnen gooien en telkens wegjagen als hij in de buurt komt.

Succes.

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:03

Ha ha wat een goeie met stroop
(en waar blijven de veren ????)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 13:04

Moontje1991 schreef:

quote]

Die nu schoon is?
Dat denk jij stroop krijg je er echt niet zomaar uit en dat doet enorm veel pijn om het eruit te krijgen.
Echt wat een walgelijken mensen zijn er op de wereld prijs jezelf gellukig dat je niet hier in het dorp woont want ik krijg pas moordneigingen van jou[/quote]

kat is nu schoon hoor,.. schreef ik net al,..fijn dat je van die kant kan zien wat voor stroop ik gebruikt heb,.. :o
weet je wat zielig is?? als die kat door 1 van de andere buren gepakt word,.schop onder zn kont krijgt,gepakt word door een hond die iemand op hem afstuurd.,. gevangen word en naar bos verplaatst of weet ik veel waarheen.
of dat iemand water over hem heen gaat gooien met dit vriesweer,.. das nog veel erger.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:06

Die nu schoon is?
Echt wat een walgelijken mensen zijn er op de wereld prijs jezelf gellukig dat je niet hier in het dorp woont want ik krijg pas moordneigingen van jou[/quote]

Lekkere reactie moontje: dat beest had mazzel dat hij haar trof en wat vuiligheid overzich heen kreeg,van mij had hij ookn trap onder zijn kont gehad.
Het is toch niet normaal dat hij bij de ts binnenloopt en daar de boel onder looptte piesen.
En als baasje niks doet, dan moet je zelf het maar doen

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:07

1 leer eens goed quote.
2 dat jij fout bent kun je niet goed praten doot te zeggen dat er mensen ergere dingen doen. (dan mag ik mijn buurman neerslaan want het is erger als iemand hem vermoord)
3 voor dit soort mensen zouden ze de doodstraf weer in moeten voeren.

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:08

Haha geweldig met stroop :')
Ik kan er wel om lachen, en het is voor de kat beter..
Zelf had ik hier ook last van een kat in huis.. heb toen ook een emmer water overhem heengegooid.. nooit meer terug gezien :D :')

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:09

Moontje1991 schreef:
1 leer eens goed quote.
2 dat jij fout bent kun je niet goed praten doot te zeggen dat er mensen ergere dingen doen. (dan mag ik mijn buurman neerslaan want het is erger als iemand hem vermoord)

Jeetje moontje 1991, wat reageer jij vel zeg...
Hoe had ze het volgens jou op moeten lossen dan?

De eigenaresse van de kat wilde niet luisteren... De kat loopt hier echt geen schade van op, alleen de eigenaar een hoop werk, hopelijk leert ze hiervan...

Ik vindt het een goede oplossing.... En het is natuurlijk geen reden om de doodstraf in te voeren, dat gaat nergens over...

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:09

Voor dit soort zaken de doodstraf??
Omdat jij je probeert eeen beest te weren dat jouw inrichting naar de knoppe helpt,en niet wilt dat je kinderen tussen de kattenpies liggen?
Over normen en waarden gesproken.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 13:10

Yffiejj schreef:
Zelf had ik hier ook last van een kat in huis.. heb toen ook een emmer water overhem heengegooid.. nooit meer terug gezien :D :')

tja water wilde ik niet,.. want vriest hier nog steeds en dan zou dat beest dalijk bevriezen of kou oplopen of zo

ps. en liever de doodstraf dan dat mijn kids een ziekte oplopen door die kat,... toxoplasmose etc word je niet vrolijk van... en spreek uit ervaring,.heb t als kind ook gehad ;)
Laatst bijgewerkt door mackkwek op 14-01-10 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:10

moontje wat reageer jij raar zeg,ik zou haast denken dat jij die buurvrouw van die kat bent _O-
doe een beetje volwassen en verplaats je even in de ts,met kleine babies en een kater van de buren die over jouw spullen staat te pissen! nou bij mij had ie wat anders gehad!

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:10

Naja ik had dat toen in de zomer gedaan ;) In de winter zal ik dat ook zeker niet doen!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:11

Moontje1991 schreef:
1 leer eens goed quote.

:') Jij bent grappig.
Van de ene kant zeg je dat het niet goed is dat mensen op geweld reageren met ander geweld, van de andere kant wens je die personen ook nog eens dood. Pot verwijt de ketel...?

huppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:11

Bij ons werkt het kattenluik prima heeeeeel soms zijn ze een magneetje kwijt maar dan hangen we er gewoon weer een nieuwe aan , het zal misschien 1 of 2 keer in het jaar gebeuren .
En een paar keer per jaar hangt er wat aan ,dat halen we er dan gewoon even af .
Dit zie ik niet echt als nadelen??

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:12

mackkwek schreef:
Yffiejj schreef:

tja water wilde ik niet,.. want vriest hier nog steeds en dan zou dat beest dalijk bevriezen of kou oplopen of zo

ps. en liever de doodstraf dan dat mijn kids een ziekte oplopen door die kat,... toxoplasmose etc word je niet vrolijk van... en spreek uit ervaring,.heb t als kind ook gehad ;)

Haha anders heb ik wel een bux te leen (let op! deze opmerking is speciaal voor moontje1991)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:14

Ben benieuwd of hij zich nu nog laat zien, hoop iig van niet ;)
Vind het een goede oplossing geweest, tuurlijk banketstaaf voor die kat dat die rotzooi over zich heen krijgt, maar als het baasje er niks aan doet.. En aangezien je hem er geen pijn mee hebt gedaan :)

Als hij weer komt zou ik hem vangen doormiddel van een bench achter het luikje, dan gelijk bench dicht. Dan bracht ik hem naar het asiel, vaak castreren ze hem daar bijna gelijk en kan de eigenaar ervoor betalen om m op te halen, maar dan is ie iig wel gecastreerd :)

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:15

Kom op zeg Moontje1
Enig idee wat voor ziekten katten met zich mee kunnen dragen? Dat wil je echt niet bij je babys hebben.
En het is sowiso heel erg goor. Als mijn eigen katten in mn kamer pissen baal ik er al van, laat staan dat de kat van n ander elke dag gezellig langs komt.
Bovendien kunnen eigen katten ook heel onrustig raken als er elke dag een vreemde kat in huis zit te sproeien, dát is zielig. Je eigen dieren moeten zich prettig kunnen voelen in je eigen huis.

Die kat houdt echt niks over aan een emmer met zooi hoor, die buurvrouw wel en daar gaat het om!