Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moontje1991 schreef:melsh schreef:Ik zou hem eten geven met iets gevaarlijks erin. Niet zozeer giftig, maar dat 'ie even knock out of op zijn minst verdoofd is. Of iets wat katten niet mogen hebben, en dan in zo'n hoeveelheid dat het niet dodelijk is, maar dat 'ie wel goed ziek is. En dan hopen dat 'ie door heel het huis van zijn baasje kotst of zo. Dat zal haar leren.
Nouja zeg die kat kan er niks aan doen dit is gewoon dierenmishandeling expres een kat vergiftigen omdat het baasje fout is ben blij dat jij niet in mijn dorp woont zeg. (of eingelijk jij moet blij zijn)
Nouja zeg de kat overgieten met stroop?
Ben je wel helemaal lekker?
Als ik jou buurvrouw was zou ik voor het gerecht slepen of anders jou overgieten met kokende stroop!
huppeltje schreef:Wij hadden ook last van vreemde katten in huis .
We hebben een ander kattenluik gekocht met magneetjes zodat alleen onze katten er in kunnen , die hebben dan een magneetje om hun nek.
Ik vind dat de kat zelf er niks aan kan doen zo zijn katten nou eenmaal en ik vind dat je van een kat van een ander af moet blijven.
mackkwek schreef:melsh schreef:Ik zou hem eten geven met iets gevaarlijks erin. Niet zozeer giftig, maar dat 'ie even knock out of op zijn minst verdoofd is. Of iets wat katten niet mogen hebben, en dan in zo'n hoeveelheid dat het niet dodelijk is, maar dat 'ie wel goed ziek is. En dan hopen dat 'ie door heel het huis van zijn baasje kotst of zo. Dat zal haar leren.
huh?trauma zal wel meevallen hoor,. enne,.wie heeft t over kokende stroop?
enige wat ie ervan over gehouden heeft is een vieze vacht(die nu dus weer schoon is) en een baasje die meer op hem gaat letten?
enne,.. denkt toch niet dat ik een hele emmer heb gedaan of zo?
kat heeft geen pijn gehad,(zou ik ook nooit doen)
en denk dat dit toch een vriendelijke oplossing is geweest.
Moontje1991 schreef:Ik zou hem eten geven met iets gevaarlijks erin. Niet zozeer giftig, maar dat 'ie even knock out of op zijn minst verdoofd is. Of iets wat katten niet mogen hebben, en dan in zo'n hoeveelheid dat het niet dodelijk is, maar dat 'ie wel goed ziek is. En dan hopen dat 'ie door heel het huis van zijn baasje kotst of zo. Dat zal haar leren.
Moontje1991 schreef:1 leer eens goed quote.
2 dat jij fout bent kun je niet goed praten doot te zeggen dat er mensen ergere dingen doen. (dan mag ik mijn buurman neerslaan want het is erger als iemand hem vermoord)
3 voor dit soort mensen zouden ze de doodstraf weer in moeten voeren.
Yffiejj schreef:Haha geweldig met stroop![]()
Ik kan er wel om lachen, en het is voor de kat beter..
Zelf had ik hier ook last van een kat in huis.. heb toen ook een emmer water overhem heengegooid.. nooit meer terug gezien![]()
Moontje1991 schreef:1 leer eens goed quote.
2 dat jij fout bent kun je niet goed praten doot te zeggen dat er mensen ergere dingen doen. (dan mag ik mijn buurman neerslaan want het is erger als iemand hem vermoord)
3 voor dit soort mensen zouden ze de doodstraf weer in moeten voeren.
Jij bent grappig.mackkwek schreef:Yffiejj schreef:Haha geweldig met stroop![]()
Ik kan er wel om lachen, en het is voor de kat beter..
Zelf had ik hier ook last van een kat in huis.. heb toen ook een emmer water overhem heengegooid.. nooit meer terug gezien![]()
tja water wilde ik niet,.. want vriest hier nog steeds en dan zou dat beest dalijk bevriezen of kou oplopen of zo
ps. en liever de doodstraf dan dat mijn kids een ziekte oplopen door die kat,... toxoplasmose etc word je niet vrolijk van... en spreek uit ervaring,.heb t als kind ook gehad