mimeslosydy schreef:mag ik vragen hoelang je je konijn al hebt?
er nu nog een bijzetten gaat echt niet goed dat wordt geheid vechten![]()
jou konijn zit nu in zijn eentje in een hok en dat is nu dus in haar ogen háár hok.
als je er nu een ander konijntje bijdoet zal ze dat niet accepteren en kan je dat arme ding binnen de kortste keren naar de dierenarts brengen om te laten oplappen ben ik bang![]()
dat grommen herken ik trouwens wel maar mijn konijn staat samen met een ander konijntje.
ze zijn precies tegelijk in hun nieuwe hok gekomen.
eerst was het echt bitchfight maar na een paar daagjes waren het al beste vriendinnetjes en wasten ze elkaar.
en ach de grommer (zo noem ik hem nu maar even) is vanzichzelf al een beetje sjaggie gewoon maar negeren.
ik ben trouwens een keer gebeten door haar maar dit accepteer ik absoluut niet!
ik gaf haar gelijk een tik op d'r neus en sindsdien nooit meer gebeurd, ze weet nu in welke rangorde ze staat. en die ander is een en al knuffel
Onzin, ik heb mijn konijn (vrouwtje) eerst 4 jaar met cavia's gehad (2 cavia's en 2 konijnen past niet in 1 hok) en toen de cavia's dood gingen heb ik er een gecatreerd jong mannetje bij gezet en die zitten nu nog samen! Wel heb ik ze in een voor beiden onbekende ruimte kennis laten maken en toen ze daar tegen elkaar aan gingen liggen konden ze ook in 1 hok samen.