BibicheB schreef:Ik snap de katteneigenaren die het normaal vinden dat hun katten overal hun behoeften doen en overal binnen lopen echt NIET!
Ik weet namelijk voor de volle 100% zeker dat als ik mijn twee grote honden overal (en dan vooral bij hun in de tuin, tegen het huis, tegen speelgoedc.q. andere dingen) zou laten plassen en poepen ze zwaar over de zeik zouden zijn en zouden vinden dat ík míjn huisdieren bij me moet houden.
En dat katten het fijn vinden om vrij rond te lopen, ja en?? Mijn honden vinden het ook heerlijk om vrij rond te lopen!
De mensen die naar oplossingen zoeken of hun katten netjes binnen houden en dus hun verantwoordelijkheid nemen heb ik natuurlijk totaal geen probleem mee, net als dat ík míjn verantwoordelijkheid neem en mijn honden niet laat plassen en poepen in andere mensen hun tuinen en op andere plaatsen waar het niet hoort. Ze mogen mij namelijk ook aanspreken als een van mijn honden zou poepen op een veldje waar de kinderen spelen of in de tuin.
Wat betreft zandbakken, eigenlijk is het natuurlijk van de gekke dat kinderen niet meer normaal in de (jaja speciaal voor deze kinderen aangelegde!) zandbakken kunnen spelen.......
Ik vind katten over het algemeen trouwens best leuk en grappig hoor, maar ik hoef er geen rotzooi van te hebben! Net als ik geen rotzooi wil hebben van mijn buren hun hond.
hier ben ik het dus echt helemaal mee eens