oh stybba, wat een drama! en dat snurken ken ik, het cypertje doet het heel erg, ik tik haar dan gewoon ffetje wakker hoor
charissath
Geplaatst: 02-10-09 08:14
xDramaqueen: Dat ene dagje kunnen ze toch ook nog wel wachten..... Liever niet natuurlijk. maar inderdaad de inhoud eruit halen dan hebben ze de doos. Die is ook errug leuk!
Stybba en Mitxa: dank je wel. Wij zijn er ook heel blij mee. En vooral de katten. We waren woensdagavond bij de DA voor de jaarlijkse enting. 1 van mijn katten weegt nu 7 kg. Dat was toch wel het max volgens de DA. Hopelijk nodigd de paal meer beweging uit. Al is hij volgens mij liever lui dan moe! Bij mij thuis mogen ze bijna overal komen. Alleen niet in de slaapkamer, badkamer, en niet in het washok.
nou voor zover ik kan zien is alles ruim zat voor ze alleen die ronde tunneldingen niet tenzij ik ze aan elkaar vast maak maar daar gaan ze toch niet in dus leg er wel speeltjes in
Ff 2 pagina's terug de afbeelding van jouw krabpaal bekeken. Die tunneldingen zouden mijn katten ook niks mee doen. Wel ook foto's maken als ie staat he !
Mitxa
Geplaatst: 02-10-09 09:21
Aaarhgg snurkende katten. Aleen onze kater kan er wel eens wat van, maar over het algemeen valt het wel mee. Nouja denk ik want ik slaap met oordoppies
Die tunneldingen zijn juist de plekjes waar mijn katten ruzie om maken om in te liggen
Buiten in de ren heb ik 2 goedkope krabpalen staan, daar zijn die tunneldingen gewoon afgebroken van de paal, van het vele gebruiken. Jammer dat ik de camera er niet op had staan toen dat gebeurde (ik heb het zelf ook niet gezien )
DeniseES
Geplaatst: 02-10-09 10:00
Nah, ze hebben blijkbaar dinsdag, woensdag en donderdag al aan de deur gestaan, alleen op het verkeerde adres... er is iemand die niet snapt dat nr. 36 niet hetzelfde is als nr. 1. Hoe moeilijk kan het zijn
nou hij staat, net nog ff een kleine wijziging eraan gedaan, een plateu ergens anders tussen gezet zodat het makkelijke klimbaar is. vind hem erg leuk, poes zat de hele dag ongeduldig te kijken met het koppie schuin, heb er naar buiten gedaan want ze begon erop te klimmen terwijl we aan het bouwen waren de mandjes paste niet op de plekken waar ze moesten, dus heb gewoon me eigen creatie gemaakt zal zo of morgen foto;'s uploaden
doggenmeisje
Geplaatst: 03-10-09 00:02
Dierenvilla.nl heeft de krabpalen nu in de superaanbiedingen!
Hier liggen ze ook in van die verwarmingshangmatten, zelfs de russell
klaar (zoals je ziet gisteravond laat nog dat plateautje 1 paal naar beneden gedaan )
en poes is dolgelukkig met haar mandje ze is er uitgekomen om buiten te plassen, en ze ligt er weer in vastgeroest
de witte kater vind het allemaal mwah en eng, komt omdat het zo;n schijterd is, ik kijk het eventjes aan en anders gaat dat bovenste hangmatje naar onderen
nou ik kwam thuis van stage, toen ben ik gaan bouwen (half 6) toen naar me werk, toen kwam ik daarvan vroeg thuis (was door me rug gegaan met kast tillen ná de krabpaal bouwen) en toen heb ik nog eventjes die wijzigingen gemaakt en de boel opgeruimd, viel dus heel erg mee
Wij zijn ook erg lang bezig gweest met onze palen hoor! Zeker die plafondsteun is even zoeken vond ik. Dat mandje lijkt me wel beter op zn plek, iets lager Zullen ze veel prettiger vinden om in te gaan liggen denk ik.
xDramaQueen
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-09 14:47
charissath schreef:
hoe lang ven je ermee bezig geweest? Wij anderhalf uur met z'n tweeen
helemaal klaar ongeveer anderhalf uur ook, en daarna nog kleine wijzigingen ik ga het mandje zo naar beneden doen, maar poes is aan het spelen nu erop
Lous
Geplaatst: 03-10-09 15:15
Totale superkoop dus Nu maar hopen dat alles een tijdje schoon en heel wil blijven
Ik heb hem gekocht bij koopgoedkoop.nl, het is alleen bij de verzending van UPS niet goed gegaan, anders had hij dinsdag al voor de deur gestaan.
Inmiddels heb ik ze gebeld en er komt - zonder dat ze er moeilijk over doen - een nieuwe set schroefjes mijn kant op. Waar ik heel blij mee ben het ziet er verder allemaal super uit, alleen jammer van het hele verzendgebeuren.